Hallo,
Ik heb sinds ong een maand deze PC:
Ik heb hier altijd zonder enige problemen Windows 7 op gedraaid.
Ik heb er vandaag Windows 8.1 Pro op geïnstalleerd (licentie hiervoor gekocht) en de PC loopt telkens vast. Hierbij werkt niks meer: muis, toetsenbord, niks reageert meer. CTRL + ALT + DELETE werkt ook niet meer wanneer de PC vastloopt.
Wanneer ik op de reset knop druk, herstart de PC. De HDD led gaat niet (hard) knipperen wanneer de PC vastloopt.
Ik heb Windows 8.1 geïnstalleerd met Gigabyte's Fastboot technology. Deze heb ik (volgens wat Microsoft aanraad) uitgeschakeld.
Wat ik ook online heb gevonden, is dat het misschien een fout is van de RAM. Hierbij heb ik de sticks afzonderlijk laten draaien, maar nog steeds blijft de PC vastlopen.
De PC loopt minimaal elke 10 minuten vast.
Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Alvast bedankt!
Ik heb sinds ong een maand deze PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 169,99 | € 169,99 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 75,50 | € 75,50 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,11 | € 46,11 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 59,- | € 59,- |
| 1 | TP-Link TL-WN881ND | € 11,82 | € 11,82 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 65,05 | € 65,05 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 52,99 | € 52,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 679,36 | |
Ik heb hier altijd zonder enige problemen Windows 7 op gedraaid.
Ik heb er vandaag Windows 8.1 Pro op geïnstalleerd (licentie hiervoor gekocht) en de PC loopt telkens vast. Hierbij werkt niks meer: muis, toetsenbord, niks reageert meer. CTRL + ALT + DELETE werkt ook niet meer wanneer de PC vastloopt.
Wanneer ik op de reset knop druk, herstart de PC. De HDD led gaat niet (hard) knipperen wanneer de PC vastloopt.
Ik heb Windows 8.1 geïnstalleerd met Gigabyte's Fastboot technology. Deze heb ik (volgens wat Microsoft aanraad) uitgeschakeld.
Wat ik ook online heb gevonden, is dat het misschien een fout is van de RAM. Hierbij heb ik de sticks afzonderlijk laten draaien, maar nog steeds blijft de PC vastlopen.
De PC loopt minimaal elke 10 minuten vast.
Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Alvast bedankt!