Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Stpan
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 16-11 22:50
Net terug met een fonkelnieuwe iPad Air uit de Verenigde Staten, en sinds ik ben geland een probleem met de zijschakelaar.

Bij zowel geluid als bij de rotatievergrendeling blijft deze om de zoveel seconden op 'beneden' springen volgens het scherm, terwijl de schuif toch echt omhoog staat. Is dit een bekend probleem met de Air?

Ik heb de problemen sinds ik een smartcover van Tucano heb gekocht, maar de problemen houden ook aan als ik de iPad uit de cover haal. Herkenbaar voor iemand?

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
wat bedoel je precies,als de rotatie op locked staat,bijft de rotatie dan aan of

• Stpan
Niet geel duidelijk omschreven nee :) nog een keer proberen na wat meer slaap:

Als de rotatielock uit staat, springt die om de zoveel seconden aan, en dan weer uit. Alsof de zijschakelaar niet goed aansluit op 'omhoog' (oranje rondje niet zichtbaar).

Bij nader inzien is dit probleem ontstaan sinds ik de zijschakelaar voor het eerst gebruikt heb.

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17-11 21:41

Rupie

Moderator CSA en SWS

iMod

Dus de ipad denkt te registreren dan je de schakelaar omzet terwijl je de schakelaar niet aanraakt? Maakt het nog uit op welke stand je de schakelaar hebt zitten? Het klinkt een beetje alsof je gewoon een slecht exemplaar hebt. Even langs de Apple store misschien?

Desktop | Server | Laptop

• Stpan
Ja, de rotation lock "aan" stand blijft gewoon vast, alleen bij "uit" verspringt hij. Ik heb er via Google niets over vinden, en ook hier komt deze issue blijkbaar niet echt bekend voor. Klinkt als een defect aan de schakelaar.

De Apple Store testen op service gerichtheid op een in de VS gekochte iPad lijkt mij ook de enige optie. Dank voor het meedenken.

Stpan wijzigde deze reactie 24-08-2014 20:49 (3%)

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Lijkt mij inderdaad een defecte schakelaar,ik ken dit niet van mijn ipad air.
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*