Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 462704

Topicstarter
Misschien is deze vraag al eens geweest, maar ik ben op zoek naar Cloud oplossing voor zowel mac als Windows pc's. Ik wil in totaal meer dan 1TB aan foto's en videos opslaan.

Ik vind persoonlijk OneDrive heerlijk werken onder Windows 8 het offline en online maken van bestanden is erg handig als je hardeschijf vol is. Bij OneDrive is helaas het limiet 200GB wat je kan kopen. Ik heb eigenlijk meer dan dat nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-05 14:36
Google Drive?
https://support.google.com/drive/answer/2375123?hl=nl

En is Onedrive for Business een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Amazon s3?

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 462704

Topicstarter
Kan je daar ook switchen tussen offline maken en online maken?

https://hubic.com/nl/offers/storage-10tb iemand ervaring?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 462704 op 23-08-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
welke services die wel voldoen aan je wensen heb je zelf al gevonden/gezocht?

en waarom zou je daarvan optie 1 dan wel optie 2/x verkiezen of waarom valt optie 3 net buiten de boot?

Anders kan iedereen hier diensten gaan opnoemen die jij dan telkens afschiet wegens toch niet goed genoeg voor je, of net wel terwijl er misschien nog andere opties zijn die net iets beter zijn.

Het geeft ons allen ook wat meer inzicht wat je precies zoekt.
Want "veel, snel en goedkoop" is vaak een "kies 2 van de 3"-spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-05 21:44
Het gaat er inderdaad vooral om wat je wilt.
Veel, goedkoop en uitstekende prestaties/voorwaarden gaan niet samen.

Zakelijk bieden veel partijen en fantastische oplossingen, wij hebben ook dit soort diensten in ons portfolio, maar vergis je niet je betaalt dan een goed bedrag om alles veilig, encrypted, cross platform met hoge uptime garantie en hoge snelheid te kunnen verstouwen :)

Indien zakelijk mag je me best een DM sturen maar als het uitsluitend prive is en je dus echt andere eisen (en ander budget) hebt dan zul je bv beter een rsync naar een vriend/kennis kunnen doen en hem bij jou ruimte aanbieden. Lopen hier trouwens topics voor, wel met mindere hoeveelheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Anoniem: 462704 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:44:
Kan je daar ook switchen tussen offline maken en online maken?

https://hubic.com/nl/offers/storage-10tb iemand ervaring?
Aangezien ik zelf ook bezig ben om allerlei online opslag te testen qua gebruiksvriendelijkheid/snelheid..dit staat in de voorwaarden van Hubic:
The bandwidth is limited to 10 Mbit/s upstream and downstream. The connection speed also depends on the quality of the Customer's internet connection

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Google drive heeft volgens mij als enige geen restricties en wel een goeie data transfer snelheid?
En belangrijk vindt ik is dat Google net als Onedrive en Dropbox wel 2-step verification hebben.

Dat kon ik bij hubic niet vinden. Echt wel balen van die 2gb file limit bij onedrive.... anders was dat een fijne optie met office er bij....

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
2GB limiet van onedrive gaat verdwijnen. Juist getest en 3.7GB ISO opgeload, lukt.

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Ja Maar dan heeft onedrive nog de 20.000 file limit qua aantal, het is toch allemaal wat in cloudland...

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Pagina: 1