Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman63
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-05 21:55
Ik heb vandaag een officiële kitkat update gekregen op mijn LG E975. Oftewel de Optimus G.
Ik ben wel een beetje stomverbaasd want dit had ik niet meer verwacht voor mijn toestel.
Zijn er meer hier die hem al hebben en er wat over kunnen zeggen zoals nieuwe extra`s of juist problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:55
Geen idee, ben zelf ook naar benieuwd.

Mijn vraag nr1 is of de interface wel aangepast is aan de huidige modellen (dus ala G3) of de oudere (dus als in G2).

En of het sneller draait natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman63
De hele interface ziet er op het eerste gezicht strakker uit.Helaas geen extra toegevoegde features zoals de knock-code en dat is jammer. Ik heb sterk de indruk dat de accu levensduur langer is geworden maar misschien is dit een overhaaste conclusie en wil ik verbeteringen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman63
accu gaat langer mee.Helaas kun je gps niet meer uitzetten. Dit is nu locatie geworden en als je dat uitzet werkt het een en ander niet meer. Zoals ik al meer las heb ik ook problemen met de notificatie led. Voor heel wat apps werkt hij niet meer. Wel voor sms(wie gebruikt dit nog) en de agenda maar de rest niet. Toestel blijft in zijn geheel wat sneller