Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• slockie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-06 20:06
Ik zoek een?
Degelijke Android smartphone

Wat is je budget?
Rond de €300, mag meer zijn als het het écht waard is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen en smsen natuurlijk. Whatsapp, snapchat, youtube, muziek, spelletjes, ...

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn oog is gevallen op de Galaxy S series van Samsung omdat ik hier veel positieve dingen over heb vernomen. Maar nu weet ik niet goed of een S3 nog de moeite is om nu nog te kopen aangezien deze al een tijdje op de markt is. De S3 LTE heb ik ook gevonden, maar weet niet of het die extra centen waard is voor die 1GB extra geheugen en 4G (4G verbinding is hier maar bitterweinig, maar kan nog komen natuurlijk). De S4 is dan weer wat recenter, maar zou hem dan ook enkel en alleen kopen voor de betere hardware want al die toeters en bellen heb ik eigenlijk niet nodig.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is de gewone S3 nog een goede keuze om de volgende jaren mee toe te komen? Of kan ik beter wat meer uitgeven aan de S3 LTE of S4? En hoe zit het met komende updates e.d.?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Galaxy S series is, vind ik persoonlijk, juist de slechtste beslissing die je kunt nemen, behalve als je over gaat op custom roms dan kan je een Samsung toestel overwegen. Touchwiz is namelijk de meest vertragende software die je ooit kunt krijgen op Android. Het is zelfs zo erg dat de interface van een Motorola Moto E van zo'n 130 euro soepeler is dan die van een Samsung Galaxy S5. Als je geen custom rom wil installeren raad ik je Samsung ten zeerste af.