Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Extender N600 Sitecom

Pagina: 1
Acties:

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-11 14:24
Beste medetweakers,

Ik heb problemen met deze wifi extender van sitecom. Wifi netwerk kan worden gevonden en verbonden maar mijn probleem is dat elke site geredirect wordt naar sitecom.ext (waar je alles moet configureren). Ik heb alles volgens het instructieboekje gedaan dus zal niet weten wat er aan de hand is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg,

JulianSL

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke "extender N600" dan exact? Dat is puur Sitecom marketingspeak voor de specs van je apparaat, niet naam van het apparaat zelf. Sitecom apparaten heten doorgaans "WLX-....".

En aangezien wij niet allemaal dat instructieboekje voor ons hebben liggen kan het geen kwaad om aan te geven exact wat je (volgens dat boekje) gedaan hebt, en wat je trouwens zelf geprobeerd hebt om dit op te lossen voor je hier een vraag stelt.

Dan kunnen wij gericht adviseren en ga je geen suggesties krijgen die ofwel niet van toepassing zijn danwel dingen die je al geprobeerd hebt :o

[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 23-08-2014 19:21 ]

Oslik blyat! Oslik!

• JulianSL
Apparaat:
wlx-5000

En instructie:
YouTube: Unboxing en installatie van Sitecom WLX-5000 Wi-Fi Range Extender Dualband N600 - NEDERLANDS
Heb alles volgens de video gedaan.

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-11 14:17
Heb je zowel de 2,4Ghz als de 5Ghz gedaan? De instructie video geeft namelijk alleen de 2,4Ghz band als voorbeeld terwijl je dit ook voor de 5Ghz band moet doen.

[ Voor 58% gewijzigd door Jeroen_ae92 op 23-08-2014 19:37 ]

U+

• JulianSL
Jeroen_ae92 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:36:
Heb je zowel de 2,4Ghz als de 5Ghz gedaan? De instructie video geeft namelijk alleen de 2,4Ghz band als voorbeeld terwijl je dit ook voor de 5Ghz band moet doen.
Heb alleen de 2,4Ghz gedaan aangezien bij 5Ghz de extender mijn router niet kon vinden.