Hallo,
Ik wil graag port forwarden. Mijn netwerkopstelling is als volgt:
KPN Experiabox ZTE H220N ->
Router: Archer C2 AC750 ->
PC/laptops.
Ik heb de router aangesloten vanwege betere WIFI en meer opties om dingen in te stellen.
Nu wil ik dus port forwarden doen.
Ik heb het volgende gedaan op de Experiabox: DHCP Binding gemaakt voor de WAN-poort op de Archer C2.
DMZ host aangezet voor dat IP-adres (192.168.2.250).
Als ik dan in de configuratie kijk van de Archer C2 heeft de WAN-poort inderdaad dat IP-adres opgepakt en het internet werkt ook goed.
In de Archer C2 stel ik een poort in (bijv: 2004). Daar het IP-adres ingevuld van de desbetreffende PC.
Vervolgens controleer ik via: www.canyouseeme.org en zie ik dat poort nog niet open staat.
Mis ik nog iets? Doe ik iets fout?
Ik wil graag port forwarden. Mijn netwerkopstelling is als volgt:
KPN Experiabox ZTE H220N ->
Router: Archer C2 AC750 ->
PC/laptops.
Ik heb de router aangesloten vanwege betere WIFI en meer opties om dingen in te stellen.
Nu wil ik dus port forwarden doen.
Ik heb het volgende gedaan op de Experiabox: DHCP Binding gemaakt voor de WAN-poort op de Archer C2.
DMZ host aangezet voor dat IP-adres (192.168.2.250).
Als ik dan in de configuratie kijk van de Archer C2 heeft de WAN-poort inderdaad dat IP-adres opgepakt en het internet werkt ook goed.
In de Archer C2 stel ik een poort in (bijv: 2004). Daar het IP-adres ingevuld van de desbetreffende PC.
Vervolgens controleer ik via: www.canyouseeme.org en zie ik dat poort nog niet open staat.
Mis ik nog iets? Doe ik iets fout?