Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 15:04
Hoi,

Een vriend van me speelt onlangs weer MW3 en het leek ons wel leuk om samen te doen als afwisseling als we andere spellen een beetje zat zijn.

Nou keek ik op Key sites om het goedkoper te krijgen want ik ga er niet 35/45 euro voor neerleggen.
Alleen nou zie ik steeds bij de aangeboden keys aan het einde in te titel RU of DU of GLOBAL. Maar heeft dit met regions te maken? Want we moeten dus wel samen kunnen spelen natuurlijk! :P

Heb wat gegoogeld en zie beide antwoorden.. Dat er wel region lock is en sommige zeggen dat het niet zo is. :+

Als iemand weet waar dit voor dient of wat het betekent zou tof zijn! :D

Hoor het wel!

Gr,

Hapkoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-09 17:12
Als er RU of DU, of wat dan ook achter staat heeft het een region lock.
Ik zou als ik jou was gewoon de GLOBAL halen want, als je een RU key haalt en kan je hem alleen in rusland activeren.
En voor de MP maakt het niet uit waar je vandaan komt.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ah dat verklaard het, bedankt voor de hulp!

Las ook al iets over mensen die inderdaad een VPN moesten gebruiken omdat hun key ergens anders vandaan kwam.

Ga ik wel voor Global. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Global gekocht via G2a, geld staat alweer op m'n rekening. |:( Blijkbaar had de verkoper de verkeerde/ongeldige key doorgegeven of iets dergelijks. Ik zoek nog wel even door. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
op www.budgetgaming.nl kan je kijken waar je games het goedkoopst kunt krijgen.

voor MW3 (PC) zie je hier de prijzen: www.budgetgaming.nl/game-...+modern+warfare+3_PC.html

Daar staan de prijzen voor minder dan 20 euro bij als goedkoopste.

Je kan daar overigens ook andere games bekijken en ook games voor andere consoles.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Thanks voor die site! Heb hem trouwens nog ergens anders kunnen krijgen voor $15,00. :)

Hier kan wel een slotje op. ;)
Pagina: 1