Crea bea "docking station" voor Bose Soundlink II

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views

• SkyRain
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-10-2025
Sluit topic maar. Ik heb genoeg van de slechte bijdragen op deze fora.

[ Voor 94% gewijzigd door SkyRain op 24-08-2014 00:47 ]

Bytsje speed derbie?

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Ga je een heel topic aanmaken voor 4 stukjes hout die niet eens zijn afgewerkt?

• SkyRain
core_dump schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:55:
Ga je een heel topic aanmaken voor 4 stukjes hout die niet eens zijn afgewerkt?
Wat zijn we lekker negatief niet? Zoals er in de OP staat is het nog niet afgewerkt en dus niet klaar. Ik vraag alleen maar om ideeën, geen irritant gezanik.

Bytsje speed derbie?

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-01 02:14

MiliaanR

Just for fans.

Koop een paar goede oordoppen en val andere mensen niet lastig met je muziek? 8)7

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Hoe deden ze dat ook alweer met een fietsmand ?

Afbeeldingslocatie: http://static.aanbodpagina.nl/img/487/fietsmand-metaal-met-hengsel-donkerblauw.jpg

Voor de rest vind ik (nofi) je vrij fantasie loos en kan ik nog wel een paar andere manieren bedenken om vast te maken. van ductape tos mooie klemmen

edit oh wacht ... je kan hem ook in de mand leggen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Fish op 24-08-2014 00:29 ]

Iperf

• SkyRain
fish schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 00:28:
Hoe deden ze dat ook alweer met een fietsmand ?

[afbeelding]

Voor de rest vind ik (nofi) je vrij fantasie loos en kan ik nog wel een paar andere manieren bedenken om vast te maken. van ductape tos mooie klemmen

edit oh wacht ... je kan hem ook in de mand leggen :P
Ik wil geen fietsmand hebben hangen + Het gaat mij erom dat ik het het beste kan horen, dat kan zo niet.

Edit: Ik had al gedacht aan klemmen maar ze moeten zacht en stevig zijn. Geen idee waar ik dat weg haal of hoe ik dat zelf maak. Ductape, wat een grap.
MiliaanR schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 00:28:
Koop een paar goede oordoppen en val andere mensen niet lastig met je muziek? 8)7
Onzinnige post.

[ Voor 8% gewijzigd door SkyRain op 24-08-2014 00:43 ]

Bytsje speed derbie?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:04

D4NG3R

kiwi

:)

SkyRain schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 00:42:
[...]

Ik wil geen fietsmand hebben hangen + Het gaat mij erom dat ik het het beste kan horen, dat kan zo niet.
Ah, ben jij er zo'n eentje die denkt dat de hele wereld jouw discotheek is en dat jij de DJ bent? :N

Druk oordoppen in of zet een headset op. Als het de bedoeling is dat je hem op je bestemming kan beluisteren maakt het geen bal uit hoe je deze bevestigd - aangezien het dan makkelijker is om hem er gewoon van af/uit te kunnen halen ;) .

Edit: Slechte bijdragen op dit fora? Jouw idee is er eentje van. Weet je hoe irritant het is als mensen met een telefoon op speaker rondlopen of fietsen? Er is zelfs volk wat denkt dat dit normaal is in de trein. Laat staan dat je het zelfde gaat doen maar dan met een fatsoenlijke (en veel luidere) speaker.

[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 24-08-2014 01:00 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ging om de manier van ophangen ...

maar je kan het apparaat ook in elke stand in de mand leggen en het geluid kan ej elke kant op richten.

Vroegah hadden we gewoon een ghetto blaster ..hadden we een fietskar nodig om dat ding mee te nemen
Afbeeldingslocatie: http://www.talk2myshirt.com/blog/image-upload/Business/ghetto_blaster.jpg

Iperf

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.