Ik weet niet zeker of dit hier moet, maar ik kwam er vanochtend dat na 27 maanden de linkerscharnier van mijn Alienware M14x (R1) stuk is. Ik heb online gezocht (onder het mom van: "welk probleem je ook hebt, je bent nooit de eerste") en het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn. Ik kon geen Nederlandse fora vinden met een dergelijk probleem maar op een internationale site kwam ik erachter dat het onder de Wear and Tear policy van Dell valt en het niet gratis te repareren is (laat staan nu mijn garantie drie maanden verlopen is). Bij het vervangen van een scharnier schijnt de hele bovenkant ter waarde van $430 (een slordige 300 euro) moeten worden vervangen end dus vergoed.
Verder is het een goede laptop dus ik wil hem niet zomaar aan de kant doen voor een kapotte scharnier. Hebben meer mensen dit probleem en hoe kan ik dit het beste oplossen?
Verder is het een goede laptop dus ik wil hem niet zomaar aan de kant doen voor een kapotte scharnier. Hebben meer mensen dit probleem en hoe kan ik dit het beste oplossen?