vindbaarheid telefoon/lightning kabel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:52
Ik probeerde in de PriceWatch een USB naar Apple Lightning kabel te vinden. Uiteindelijk wel gelukt, maar toch:

Zou het niet handig zijn als er in de buurt van de categorie "tablets en telefoons" ook een subcategorie met telefoongerelateerde kabels was te vinden? Dat was in elk geval wel waar ik als eerste zocht voor die kabel.

En toen ik uiteindelijk de juiste categorie (Componenten en randapparatuur -> Randapparatuur -> Kabels) gevonden had mistte ik wat: zou er bij de selectie "kabel aansluiting" niet een optie voor "Apple Lightning" bij horen? Nu kan ik enkel het merk "apple" selecteren en de kabel vinden, maar eventuele no-name lightning kabels kan ik zo niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Voor de categorie kabels zijn er recentelijk nieuwe opties geintroduceerd, die op termijn het zoeken naar kabels met specifieke aansluitingen makkelijker moeten maken. Helaas is het nogal een berewerk om dit uit te zoeken en duurt het nog wel eventjes voor het (zo goed als) overal goed staat. Gelukkig wordt een deel van dit werk geautomatiseerd, maar ook dat deel moet gecontroleerd worden voor het online komt.

Het komt er dus aan :)