Hallo allemaal.
Ik wil voor het eerst een pc bouwen. Ik heb wel al veel guides gezien en gelezen waardoor ik wel redelijk goed weet wat ik moet doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem gaan gamen. Ik speel spellen zoals dayz, battlefield 4, cod bo2 en Gta v (waneer die uitkomt). In de toekomst wil ik ook video's gaan bewerken, maar dat is niet een prioriteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal €850 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Op dit moment heb ik een acer v233h 1920x1080 monitor, Samsung Super-WriteMaster SH-S222 DVD-speler, WD green 1tb (WD10EARS), A4tech Bloody V3 muis, een senheiser koptelefoon en een packard bell toetsenbord uit 2009 die het nog goed doet.[i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalven de bovenstaande dingen (behalve windows 7 key deze kan ik goedkoop van een kennis kopen) .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Als ik maar het meeste bang voor mijn buck krijg.
Wel zou ik graag een semi modulaire of modulaire voeding hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groote en energiegebruik maakt niet veel uit, aan het geluidniveau kan ik eventueel later nog wat doen.
Ga je overklokken?
Ik heb nog noot iets geoverklokt maar wil dit eventueel wel doen.(is geen must)
Dit had ik tot nu toe:
Ik weet niet of ik nou een i5 4690k, i5 4670k,i5 4590 of i5 4460 moet nemen. Ik dacht dat een 4690k of een 4670k beter is voor de toekomst. Ook weet ik niet of ik 8gb of 16 gb ram moet nemen omdat ik dit systeem voor een aardige tijd wil gebruiken. Ik probeer het systeem ook zoveel mogelijk zwart te houden voor de looks
Als er opmerkingen of aanbevelingen zijn hoor ik het graag.
alvast bedankt voor de moeite.
Ik wil voor het eerst een pc bouwen. Ik heb wel al veel guides gezien en gelezen waardoor ik wel redelijk goed weet wat ik moet doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem gaan gamen. Ik speel spellen zoals dayz, battlefield 4, cod bo2 en Gta v (waneer die uitkomt). In de toekomst wil ik ook video's gaan bewerken, maar dat is niet een prioriteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal €850 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Op dit moment heb ik een acer v233h 1920x1080 monitor, Samsung Super-WriteMaster SH-S222 DVD-speler, WD green 1tb (WD10EARS), A4tech Bloody V3 muis, een senheiser koptelefoon en een packard bell toetsenbord uit 2009 die het nog goed doet.[i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalven de bovenstaande dingen (behalve windows 7 key deze kan ik goedkoop van een kennis kopen) .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Als ik maar het meeste bang voor mijn buck krijg.
Wel zou ik graag een semi modulaire of modulaire voeding hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groote en energiegebruik maakt niet veel uit, aan het geluidniveau kan ik eventueel later nog wat doen.
Ga je overklokken?
Ik heb nog noot iets geoverklokt maar wil dit eventueel wel doen.(is geen must)
Dit had ik tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 202,84 | € 202,84 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97M-D3H | € 86,05 | € 86,05 |
| 1 | Gigabyte GV-R928XOC-3GD Rev. 2.0 | € 251,40 | € 251,40 |
| 1 | Corsair Obsidian 350D Window | € 83,99 | € 83,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 65,05 | € 65,05 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | OCZ Vertex Plus R2 240GB | € 68,05 | € 68,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 831,83 | |
Ik weet niet of ik nou een i5 4690k, i5 4670k,i5 4590 of i5 4460 moet nemen. Ik dacht dat een 4690k of een 4670k beter is voor de toekomst. Ook weet ik niet of ik 8gb of 16 gb ram moet nemen omdat ik dit systeem voor een aardige tijd wil gebruiken. Ik probeer het systeem ook zoveel mogelijk zwart te houden voor de looks
Als er opmerkingen of aanbevelingen zijn hoor ik het graag.
alvast bedankt voor de moeite.