Hallo Tweakers,
Een vriend van mij heeft zijn huidige build nu 5 jaar;
Het systeem begint langzamerhand kracht tekort te komen voor zijn doelen; spelen van meest bekende FPS serie's, o.a. Battlefield 4. Vandaar dat hij zijn PC graag wil upgraden. Het is de bedoeling dat hij er dan weer 3/4 jaar mee vooruit kan op iig 50- 60 fps op high. Het geheugen wordt sowieso geupgraded naar Kingston HyperX KHX1600C9D3B1K2/8GX. Daarnaast is er nog een bedrag van ca 250- 300 (indien hij overtuigd wordt dat het echt nodig is kan het nog verder uitlopen) euro beschikbaar voor het upgraden van het overige. Hoe kan hij dat het beste aanpakken?
Videokaart
Een MSI Radeon R9 270X GAMING 2G of een 280/ niet al te dure 280x lijken mij het beste plan. Voor de videokaart is 32 cm ruimte in de lengte dus bv. 30 wordt al krap.
Moederbord
Een Gigabyte G1.Sniper B5 lijkt mij in dit geval voldoende.
SSD
Een SSD wordt eventueel later nog toegevoegd. Crucial MX100 256GB
Advies en op- of aanmerkingen zijn van harte welkom!
Bvd
Een vriend van mij heeft zijn huidige build nu 5 jaar;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 860 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI P55-GD65 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI R5850 Twin Frozr II | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston HyperX KHX1333C7D3K2/4GX | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Het systeem begint langzamerhand kracht tekort te komen voor zijn doelen; spelen van meest bekende FPS serie's, o.a. Battlefield 4. Vandaar dat hij zijn PC graag wil upgraden. Het is de bedoeling dat hij er dan weer 3/4 jaar mee vooruit kan op iig 50- 60 fps op high. Het geheugen wordt sowieso geupgraded naar Kingston HyperX KHX1600C9D3B1K2/8GX. Daarnaast is er nog een bedrag van ca 250- 300 (indien hij overtuigd wordt dat het echt nodig is kan het nog verder uitlopen) euro beschikbaar voor het upgraden van het overige. Hoe kan hij dat het beste aanpakken?
Videokaart
Een MSI Radeon R9 270X GAMING 2G of een 280/ niet al te dure 280x lijken mij het beste plan. Voor de videokaart is 32 cm ruimte in de lengte dus bv. 30 wordt al krap.
Moederbord
Een Gigabyte G1.Sniper B5 lijkt mij in dit geval voldoende.
SSD
Een SSD wordt eventueel later nog toegevoegd. Crucial MX100 256GB
Advies en op- of aanmerkingen zijn van harte welkom!
Bvd