Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!
Ey!! Macarena \o/
Je hebt namelijk ergens de optie omgezet om analoog uit te zetten en digitaal aan. Als daar geen optie zit om beide te gebruiken, is de kans natuurlijk klein dat het kan. Opties van onboard geluidskaarten zijn meestal een stuk minder dan de losse geluidskaarten..
Ey!! Macarena \o/
Deze zit op mijn ASRock 970 Extreme4
Daar zie ik verders niets bij staan over dat je beide uitgangen simultaan kan gebruiken. Sowieso zou die optie dan moeten vinden in de HD audio manager software.
Ey!! Macarena \o/
Ik heb al wat in het boekje gezocht maar kan niet echt iets vinden
http://www.manualslib.com...enon-Avr-1404.html#manual

VCR en CDR/TAPE [out], linksonder, naast de optical. Ik vermoed dat je je versterker wel zover kunt krijgen dat ie de optische ingang naar 1 van die outs stuurt. Daar kun je je headset dan op aansluiten.
[ Voor 5% gewijzigd door Solarsparc op 24-08-2014 16:54 ]
Ze moeten persé tegelijk ja...Wasabie schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:46:
Ik gebruik een klein programmatje, soundswitch, om te schakelen tussen mijn desktopspeakers en mijn usb headset. Of moeten ze persé simultaan?
De 2 outputs heb ik gevonden ja maar ik heb geen idee hoe ik daar het geluid uit kan krijgen...
let wel, er kan flink wat geluidsniveau verschil zitten tussen je speakers en koptelefoon.
[ Voor 20% gewijzigd door martijnkoevoets op 27-08-2014 22:07 . Reden: plaatje erbij ]
Virtual audio cable zou moeten werken dacht ikCLPY schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:48:
[...]
Ze moeten persé tegelijk ja...
De 2 outputs heb ik gevonden ja maar ik heb geen idee hoe ik daar het geluid uit kan krijgen...
bovenstaande converter is praktischer
[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 27-08-2014 22:13 ]