Voor mijn vervolgstudie ben ik opzoek naar een nieuwe laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor Microsoft Office, intensief webbrowsen, fotobewerken (fotoshop/gimp), games (o.a. Assassins Creed Black Flag) en spotify, bittorrent
Wat is je budget?
Maximaal €800
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop moet meegaan naar school
Hardware eisen:
Scherm van 15,6 inch
Scherm met Full HD resolutie
4e generatie i5 of i7 processor
Werkgeheugen >= 6GB
Mogelijkheid om een SSD in te bouwen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Na lang speuren zijn er 2 laptops overgebleven waar ik tussen twijfel. De Acer Aspire V5 en Lenovo Flex 2 (Hier ) vergeleken. Welke raden jullie mij aan? Grote voordeel van de Acer is de SSD die er nog bij past, al heeft de Lenovo een hybride schijf. En het touchschermpje van de Lenovo is eigenlijk ook best interessant
De Lenovo kan ik voor €800,- krijgen bij campusshop. Alvast bedankt voor de tips!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor Microsoft Office, intensief webbrowsen, fotobewerken (fotoshop/gimp), games (o.a. Assassins Creed Black Flag) en spotify, bittorrent
Wat is je budget?
Maximaal €800
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop moet meegaan naar school
Hardware eisen:
Scherm van 15,6 inch
Scherm met Full HD resolutie
4e generatie i5 of i7 processor
Werkgeheugen >= 6GB
Mogelijkheid om een SSD in te bouwen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Na lang speuren zijn er 2 laptops overgebleven waar ik tussen twijfel. De Acer Aspire V5 en Lenovo Flex 2 (Hier ) vergeleken. Welke raden jullie mij aan? Grote voordeel van de Acer is de SSD die er nog bij past, al heeft de Lenovo een hybride schijf. En het touchschermpje van de Lenovo is eigenlijk ook best interessant
De Lenovo kan ik voor €800,- krijgen bij campusshop. Alvast bedankt voor de tips!
“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot