Toon posts:

Vage pauze's onder windows met me k7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik draai met:

abit ka7
k7-700@721
128meg 133mhz geheugen a-brand
geforce

en ik heb een probleem dat wanneer ik een tijd heb gedraaid windows om de 20-30 seconde 2-3 seconde blokkeerd en dan weer doorgaat. Me cpu wordt maar 50-53 graden. ik snap er niets van..iemand een idee?

Verwijderd

had ik ook, ik heb dan geen athlon maar een p3, ik heb al mijn kaarten uit de pc getrokken, windows opnieuw geinstalleerd, NIET de via 4 in 1 drivers geinstalleerd, alleen maar de agp driver. Mocht je dan toch nog problemen krijgen kun je altijd nog de irq router installeren van via, maar de atapi drivers etc is allemaal niet nodig, windhoos kan dat het beste zelf. (SE zeker, dus ME zal wel niet veel verschillen). Heb sindsdien geen problemen meer gehad.

Voor meer info kun je ook ff kijken op www.viahardware.com , en dan in de forums, daar staan een hoop handige tips

suc6

Mart

Verwijderd

Ik had het probleem ook.. In mijn geval lag het aan direct8b die ik had draaien onder windows ME.
Heeft iets te maken met combinatie geforce geloof ik (weet ik niet zeker)

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Als je een Asus Gforce hebt met Smartdoctor erop wil ie dat ook nog wel eens doen

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 07:14

klaaz

it's me!

Bij mij was het een sharing probleem met de SCSI adapter. Zie ook de thread in Operating systems.