Alles in 1 pakket dilemma

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 08:58
Ik had 3 augustus een alles in 1 pakket besteld bij tele2, met ingang datum op 29 augustus. Echter kreeg ik rond 22 augustus een mailtje dat het was geannuleerd om een bepaalde reden.

Mijn huidige abonnement bij KPN loopt ook af op 29 augustus, Aangezien tele2 geen optie meer is uit principe en het basis pakket van KPN is ronduit een spuug in het gezicht voor elke consument(10dl/2upl glasvezel abonnement really??).

Is er een alternatief bedrijf dat alles in 1 pakket aanbied dat binnen 7 dagen kan worden geleverd en aangesloten of moet ik de standaard 1 maand wachten route volgen en dan overstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Zou je niet even Tele2 bellen of ze toch niet wat kunnen regelen? Of was die "bepaalde reden" wel gegrond?

En klagen over KPN, terwijl je er willens en wetens zelf mee akkoord bent gegaan is sneu.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
LiquidT_NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:07:
Zou je niet even Tele2 bellen of ze toch niet wat kunnen regelen? Of was die "bepaalde reden" wel gegrond?

En klagen over KPN, terwijl je er willens en wetens zelf mee akkoord bent gegaan is sneu.
De bepaalde reden was dat onbeperkt bellen niet in combinatie kon met een 40mb/s aansluiting.(had wel gebeld en zij boden mij een 20mb/s aan die pas op 16 september inging , de 40mb/s was een optie voor 3 euro extra per maand bij het bestellen op 3 augustus)

De klacht van kpn is puur op basis van de huidige aanbod en niet diegene waarmee ik een jaar of 2 mee ben in zee gegaan.( als je voor 55euro een 50/50 verbinding had afgesloten en nu voor 59 euro krijg je 50/5 glasvezel verbinding.., en voor 45 een 10/2 glasvezel abonnement) Dat vind ik niet sneu, eerder terechte kritiek.

[ Voor 10% gewijzigd door HenkdeFries op 22-08-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En Ziggo/UPC is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Kan je bij KPN niet voor €5 een upgrade krijgen naar 80/?(volgens mij veranderd je upload niet..)
Je kan op de website bij de alles in 1 pakketten controleren of dat in je eigen regio kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
prd_mpm schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:38:
Kan je bij KPN niet voor €5 een upgrade krijgen naar 80/?(volgens mij veranderd je upload niet..)
Je kan op de website bij de alles in 1 pakketten controleren of dat in je eigen regio kan.
Ik ga denk ik ook kpn gewoon verlengen, wou alleen even kijken of er nog alternatieven zijn die binnen 7 dagen een aansluiting kunnen regelen. (upc kon binnen 10 dagen maar die is helaas niet beschikbaar in regio deventer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
HenkdeFries schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:42:
[...]
(upc kon binnen 10 dagen maar die is helaas niet beschikbaar in regio deventer.)
Omdat Deventer net als Zwolle Ziggo-gebied is. Ziggo heeft een prima alles-in-1pakket, alleen ik weet niet op welke termijn ze in staat zijn dat uit te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
Joosie200 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:43:
[...]

Omdat Deventer net als Zwolle Ziggo-gebied is. Ziggo heeft een prima alles-in-1pakket, alleen ik weet niet op welke termijn ze in staat zijn dat uit te leveren
Staat zonder onderbreking van uw diensten, (is van upc bedenk ik mij net :P) bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 21:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Overstappen naar kabel twee vliegen in een klap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
caanova1984 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:00:
Overstappen naar kabel twee vliegen in een klap
Het kon voor 29 augustus bij Ziggo , alleen online.nl is zeer aantrekkelijk qua glasvezel op het moment qua prijs + onbeperkt bellen. Maar over online.nl zijn vooral veel klachten over te vinden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Nogal begrijpelijk, Bij Online krijg je namelijk hun diensten aangesmeerd, maar Service kan je niet verwachten want die krijg je niet.

Overstappen op Telfort of Tweak..?
HenkdeFries schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:17:
[...]

Het kon voor 29 augustus bij Ziggo , alleen online.nl is zeer aantrekkelijk qua glasvezel op het moment qua prijs + onbeperkt bellen. Maar over online.nl zijn vooral veel klachten over te vinden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 21:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

HenkdeFries schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:17:
[...]

Geen ervaring met glas. Had wel ergens gelezen dat er volgens maar een aanbieder kan zijn aangezien er maar 1 iemand de kabel mag leggen.
Toch kwestie van activeren van de kabel en gaan. Staat wel 3 weken voor mij bij UPC meestal binnen de week binnen. Kan trouwens weinig zeggen over de kwaliteit van de kabel in jouw regio.

Elke ander adsl leverancier zal gewoon drie weken zijn aangezien ze de lijn van kpn moeten leasen

[ Voor 4% gewijzigd door NLKornolio op 22-08-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Het gaat hier om Glasvezel en niet om Koper (ADSL(2)(+), (V)VDSL(2)) :*)
caanova1984 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:27:
[...]

Geen ervaring met glas. Had wel ergens gelezen dat er volgens maar een aanbieder kan zijn aangezien er maar 1 iemand de kabel mag leggen.
Toch kwestie van activeren van de kabel en gaan. Staat wel 3 weken voor mij bij UPC meestal binnen de week binnen. Kan trouwens weinig zeggen over de kwaliteit van de kabel in jouw regio.

Elke ander adsl leverancier zal gewoon drie weken zijn aangezien ze de lijn van kpn moeten leasen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Het gaat hier om ADSL. KPN glasvezel begint bij 50 mbit up en down. De snelheden van de 'glasvezel' abonnementen die hij benoemt komen exact overheen met de ADSL snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
rty schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:10:
Het gaat hier om ADSL. KPN glasvezel begint bij 50 mbit up en down. De snelheden van de 'glasvezel' abonnementen die hij benoemt komen exact overheen met de ADSL snelheden.
Kpn heeft alles onder de noemer glasvezel gezet incl de "adsl". Staan op meerdere pagina's verschillende dingen als je glasvezel instap bestelt staat er 10/2 of 50/5 maar op bepaalde informatie pagina's (waarschijnlijk outdated) staat dat down en upload gelijk zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door HenkdeFries op 22-08-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Nou, nee. De nieuwe Glasvezel abonnementen beginnen allemaal met 10/2. Voor 7,50 p/m extra krijg je 100/100 bij KPN Glasvezel ;).
rty schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:10:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Ik zou eerder bij KPN blijven, en verlengen naar een hoger abonnement zoals 100/100 voor 7.50 Extra p/m. Als je Compleet wordt, is dat al helemaal mooi meegenomen. Je profiteert dan van vele gratis extra's :).
HenkdeFries schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:13:
[...]

Kpn heeft alles onder de noemer glasvezel gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

Requa schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:16:
Ik zou eerder bij KPN blijven, en verlengen naar een hoger abonnement zoals 100/100 voor 7.50 Extra p/m. Als je Compleet wordt, is dat al helemaal mooi meegenomen. Je profiteert dan van vele gratis extra's :).

[...]
Ik zou zelf voor ziggo gaan (of ik moet ergens gemist hebben dat dat geen optie is)
En KPN extra's, echt waar? Moet je t voor de extra's doen? Anyways, Ik zou kabel pakken, KPN is imho heel erg duur voor wat ze leveren. Als je daadwerkelijk glasvezel hebt zitten daar overigens ook nog andere fatsoenlijke providers op.

En neem geen online, meerdere slechte ervaringen met hun,,

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Tja, ik zou het voor de extra(s) doen. (Heb ik ook gedaan :D). Bij KPN kun je tenminste service verwachten. Ze doen niet moeilijk m.b.t. Omwisselen van apparatuur. Tevens krijg je hele mooie aanbiedingen (heb 1 jaar lang gratis iTV, betaal 44 euro voor Alles in een Thuis Standaard + 6 Maanden lang gratis HBO, Film1 en VideoLand Unlimited.)

Met KPN Compleet (zie actie voorwaarden) krijg je, dubbele MB's, belminuten, SMS, Gratis het Plus pakket op je iTV en met familie voordeel 10 euro korting.
ShadowAS1 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:40:
[...]

Ik zou zelf voor ziggo gaan (of ik moet ergens gemist hebben dat dat geen optie is)
En KPN extra's, echt waar? Moet je t voor de extra's doen? Anyways, Ik zou kabel pakken, KPN is imho heel erg duur voor wat ze leveren. Als je daadwerkelijk glasvezel hebt zitten daar overigens ook nog andere fatsoenlijke providers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:05

P_Tingen

omdat het KAN

ShadowAS1 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:40:
[...]

Hier ook ziggo alles in 1. Kwalitatief goed, stabiel internet en gratis bellen naar alle vaste en mobiele nummers. Plus ziggo hotspots, gebruik het zelf regelmatig, werkt prima. Wat ik een nadeel vind is dat je niet online tv kan kijken. Ze hebben wel een app voor android/ios maar je kan niet - net als bij UPC - ergens anders thuis inloggen met je account en dan tv kijken.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Sinds 16 Juli 2014 kon je al bij UPC buitenhuis in heel nederland TV kijken met de Horizon GO Applicatie voor Android & iOS.

Je bedoelt KPN i.p.v. UPC ;).

Bron: http://www.upc.nl/over-up...kijken-in-heel-nederland/
P_Tingen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:35:
[...]

Hier ook ziggo alles in 1. Kwalitatief goed, stabiel internet en gratis bellen naar alle vaste en mobiele nummers. Plus ziggo hotspots, gebruik het zelf regelmatig, werkt prima. Wat ik een nadeel vind is dat je niet online tv kan kijken. Ze hebben wel een app voor android/ios maar je kan niet - net als bij UPC - ergens anders thuis inloggen met je account en dan tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:52
Ik zou inderdaad ook voor UPC of Ziggo gaan (ligt er aan welke regio je zit). 'Voor de extra's" zou ik zelf nooit ergens klant worden maar dat is misschien persoonlijk.
Pagina: 1