Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarince Martis
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2018
Hallo,

ik zoek nu al een tijdje voor een nieuwe telefoon ik heb al veel gezocht.

Uiteindelijk kwam ik uit op de htc one mini ik heb hier voor gekozen omdat ik geen grote handen heb en graag een niet te grote telefoon wilde.
De boom sound speakers van de htc spreken mij ook heel erg aan, maar toen ben ik verder gaan zoeken en vond ik dat bijna alle htc one mini's haar scheurtjes krijgen. dit is natuurlijk niet iets waar ik naar uit kijk om een telefoon te kopen die na 1 week al kapotte onderdellen heeft.
dus ik ging verder zoeken en nu weet ik niet wat ik wil doen een nieuwe snelle telefoon waar ik nog 2 jaar mee kan doen, met een niet te groot scherm voor minder dan 300 euro. ik dacht misschien aan de moto G maar die is verraderlijk goed koop ik ben bang dat die het geen 2 jaar volhoud en hij is een stuk minder mooi dan de htc.

nu is mijn vraag of hier iemand mij iets kon aanraden of iets kan zeggen over de htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:21
Z1C van sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarince Martis
hoe wel ik heb gehoord dat dit een erg goede telefoon is is dit wel boven mijn budget ik zou het graag onder de €300 houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
Misschien Samsung galaxy s4 Mini? Ik overweeg zelf om deze te kopen ivm het formaat. Hoor mensen om mij heen die er nog steeds heel tevreden over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiaomi Mi2s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarince Martis
ik weet niet of ik nog een keer aan een Chinese telefoon wil beginnen ik heb nu namelijk een Alps Q9 in het begin was hij snel wel erg groot maar ik kreeg hem gratis dus ja. Na een tijdje was hij erg sloom viel hij meerdere malen uit en kan je hem nergens naar toe brengen omdat ze het merk niet kennen.
ik wil natuurlijk niet zeggen dat dit hetzelfde verhaal zal zijn maar hier door ga ik wel graag naar een bekender merk waar je onderdelen voor kan krijgen.

toch erg bedankt ik zal er over nadenken tenzij je mij natuurlijk geweldig kunt over tuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

pricewatch: Nokia Lumia 925 Zwart of de budget pricewatch: Nokia Lumia 630 Zwart een idee? Zijn stiekem wel 4,5" telefoons, maar da's de Moto ook.

Zeker de 925 is een lekkere snelle telefoon, niet de meest geweldige specs, maar WP heeft ook niet veel nodig. Heeft net de Cyan update met WP 8.1 gekregen. Heeft een erg mooi scherm [amoled ftw] en een deftige camera aan boord.

Imo toch wel een van de beste telefoons onder de 300 euro.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yarince Martis schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:44:
[...]

ik weet niet of ik nog een keer aan een Chinese telefoon wil beginnen ik heb nu namelijk een Alps Q9 in het begin was hij snel wel erg groot maar ik kreeg hem gratis dus ja. Na een tijdje was hij erg sloom viel hij meerdere malen uit en kan je hem nergens naar toe brengen omdat ze het merk niet kennen.
ik wil natuurlijk niet zeggen dat dit hetzelfde verhaal zal zijn maar hier door ga ik wel graag naar een bekender merk waar je onderdelen voor kan krijgen.

toch erg bedankt ik zal er over nadenken tenzij je mij natuurlijk geweldig kunt over tuigen ;)
http://yourstory.com/2014...ndia-micromax-smartphone/

"How many of us knew about Xiaomi this time around last year? Not many. And now it is the largest smartphone maker in the largest handset market of the world – China.

Not only that but due to its dominance in China it has also become the fifth largest smartphone maker in the world, according to this report by Canalys.

According to the report, Xiaomi shipped 15 million smartphones in China in the second quarter of 2014, compared to 4.4 million in the same period in 2013. Samsung had sold 13.2 million smartphones in China in Q2, 2014, a significant decrease from the 15.5 million it sold in the same period a year ago.

Xiaomi registered an overall growth of 240% from Q2, 2013 to Q2, 2014."

Dat haal je niet met het verkopen van troep. Plus dat ik er zelf een heb, en ze zijn gewoon echt goed. Ook krijg je een halve TB gratis cloudopslag erbij >:) Net iets meer dan een lullige 50GB bij Dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Ik ben al een hele tijd tevreden over mijn Samsung Galaxy Ace 3!

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarince Martis
VasZaitsev schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:54:
pricewatch: Nokia Lumia 925 Zwart of de budget pricewatch: Nokia Lumia 630 Zwart een idee? Zijn stiekem wel 4,5" telefoons, maar da's de Moto ook.

Zeker de 925 is een lekkere snelle telefoon, niet de meest geweldige specs, maar WP heeft ook niet veel nodig. Heeft net de Cyan update met WP 8.1 gekregen. Heeft een erg mooi scherm [amoled ftw] en een deftige camera aan boord.

Imo toch wel een van de beste telefoons onder de 300 euro.
ik denk niet dat ik veel heb met een windows phone een vriend van mij heeft er een en het lijkt er niet op dat het nu veel ondersteuning heeft, maar kan je hier ook makkelijk custom rom's op zetten zoals cyanogen mod?? dan zou ik er misschien over na denken xD.

en dit geld ook voor jou dbhuis miss moet ik er wel gewoon over na denken maar ik denk dat ik gewoon excuses aan het bedenken ben om alles af te wijzen.

misschien moet ik gewoon gaan voor de htc heeft iemand hier ervaring met de haar scheurtjes van de zilveren vs de zwarte.

ik ga dit weekend kijken of ik de htc kan uitproberen en kijken of deze scheurtjes veel voor komen.
Als ik niks kan vinden zal ik eens serieus gaan kijken naar de Xiaomi. dbhuis je zei in een ander topic dat hij in china ook besteld moet worden.
heb jij ervaring met de verzend kosten en tijden? zie nu ook dat de mi2s uitverkocht is http://www.xiaomishop.com...camera-android-phone.html ik weet dus niet hoeveel ervaring jij hebt met dit bedrijf maar als je het zou weten kan je mij een schatting geven hoe lang het duurt dat hij wel weer verkoop baar is.

ik zou deze telefoon namelijk zo snel mogelijk hebben het liefste dinsdag al

alvast bedankt...

[ Voor 11% gewijzigd door Yarince Martis op 22-08-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yarince Martis schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:44:
[...]

ik denk niet dat ik veel heb met een windows phone een vriend van mij heeft er een en het lijkt er niet op dat het nu veel ondersteuning heeft, maar kan je hier ook makkelijk custom rom's op zetten zoals cyanogen mod?? dan zou ik er misschien over na denken xD.

en dit geld ook voor jou dbhuis miss moet ik er wel gewoon over na denken maar ik denk dat ik gewoon excuses aan het bedenken ben om alles af te wijzen.

misschien moet ik gewoon gaan voor de htc heeft iemand hier ervaring met de haar scheurtjes van de zilveren vs de zwarte.

ik ga dit weekend kijken of ik de htc kan uitproberen en kijken of deze scheurtjes veel voor komen.
Als ik niks kan vinden zal ik eens serieus gaan kijken naar de Xiaomi. dbhuis je zei in een ander topic dat hij in china ook besteld moet worden. heb jij ervaring met de verzend kosten en tijden?

alvast bedankt...
Verzendkosten zullen zo'n 20 tot 30 zijn, en de bezorgtijd dan ongeveer een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Eh, WP heeft dus net een vrij grote update gekregen, en de 925 heeft iig al Black en Cyan als update gekregen in iets van 6 maanden tijd. Ondersteuning van WP is behoorlijk goed, en ik durf ook wel te beweren dat ie beter is dan bepaalde fabrikanten die alleen maar Android phones uittuffen, een update naar de volgende Android wilt wel eens speciaal wezen, of erg verlaat uitkomen.

Qua apps, tja, 1st party blijft behoorlijk tegenvallen, echter, er zijn veel 3th party apps die erg goed zijn, en vaak beter dan de Android 1st party apps. Een leuk voorbeeld is Trein voor WP, die app zit heel wat lekkerder in elkaar dan de NS app voor Android. Zelf kan ik niet zeggen dat ik iets echt mis in de store.

Uiteraard kun je geen Cyanogen op een WP zetten, gezien WP geen Android is.... Sowieso zijn er geen custom roms bij WP. Imo ook totaal niet nodig. WP is uit zichzelf al erg compleet en erg snel, dus waarom zou je daar iets customs overheen willen gooien?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WP beviel mij persoonlijk wel toen ik het had. Als ik de TS was zou ik er inderdaad ook serieus naar kijken, de prijzen zijn ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:33
Jammer dat de Z1 compact boven je budget zit. Die zou echt perfect zijn. Degelijke telefoon met goede support.

Ik zou idd ook even kijken naar de 925, is toch een aardig toestel. Je moet wel even voor jezelf beoordelen of je amoled echt fijn vind. Sommige mensen vinden de kleuren namelijk te gesatureerd.

Verder is android, zeker 4.4.4, zeker niet traag te noemen, en doet het niet onder voor WP. In WP zijn de animaties soepeler op goedkopere toestellen, maar Android doet de taak net zo snel, en kent betere drivers voor soc's, en de browser is een stuk sneller. En je kan doen wat je wil met je telefoon. Hoewel Android kitkat van alle fabrikanten, Samsung uitgezonderd, enorm soepel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarince Martis
ik zal over al jullie dingen na denken. zeker jammer dat de z1 te duur is anders zou ik wel voor die hebben gekozen. Nu ging dit topic voor mij zoals ik al zei misschien meer over andere opties voor mij dan de bijna perfecte htc one mini... de htc is misschien niet de beste optie maar hij heeft wat belangrijk is voor mij. hij heeft geweldige looks <3, geweldige speakers voor de vele youtube filmpjes en series die ik kijk en support voor custom rom's omdat ik wil gaan programmeren. het enige super grote nadeel voor mij is omdat er heel veel mensen zijn in binnen en buitenland die scheuren krijgen in het plastic. http://forum.xda-develope...read.php?t=2423339&page=1 ik vind het ook heel fijn dat ik andere opties heb gekregen van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Z10?
Geen costum roms, maar ook geen bloatware. Wel 2 krait processors en strakke looks.

Hoge PPI door het 768p scherm, 2GB ram, en met cashback 155 euro.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2014 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:05:
De Z10?
Geen costum roms, maar ook geen bloatware. Wel 2 krait processors en strakke looks.

Hoge PPI door het 768p scherm, 2GB ram, en met cashback 155 euro.
Moet je voor blackberry eigenlijk nogsteeds apart blackberryinternet in je abbo opnemen? Dat moest bij die oude toestellen wel vaak..

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momentumlol schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:08:
[...]

Moet je voor blackberry eigenlijk nogsteeds apart blackberryinternet in je abbo opnemen? Dat moest bij die oude toestellen wel vaak..
Voor telefoons met blackberry os 10.x is dat niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarince Martis
ik heb mijn ouders lief aan gekeken en ik ga de z1 compact bestellen. Met deze telefoon ben ik zeker veilig met de snelheid voor de komende 2 a 3 jaar. Tenzij jullie nog iets verschrikkelijk hebben te zeggen over deze telefoon dat ik hem echt niet moet halen of echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:33
Ik denk een hele goede keus, met de komende Android L update en de snapdragon 800 soc kun je wel een tijdje vooruit. Vooral de support voor die soc zal de komende jaren blijven, o.a. omdat de nexus 5 deze ook heeft. Dus custom roms zitten ook goed, ook na twee jaar.

Met wat zoekwerk kun je m voor dik onder de 400 krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 25-08-2014 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarince Martis
ik heb hem besteld bij topprice24.nl voor €362 morgen komt ie hopelijk binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarince Martis
Toch nog even een update.

Het was een super telefoon, maar hij heeft de 2 jaar niet gehaald :(
De telefoon doet het nog prima maar heb em vervangen met de oneplus 3 :)

Lekker van mening veranderd.
OP3 met 5.5 inch is toch wel erg fijn ¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shirou
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Waardoor heeft hij het niet gehaald? Is die gevallen, batterij lam, iets anders? Ik ben wel benieuwd.
Pagina: 1