Ik ben op zoek naar een 2do app.
Nu snap ik dat Tweakers geen catalogus is, maar ik ben op zoek naar mensen die weten welke app ongeveer aan mijn wensen en eisen voldoet. Iemand met ervaring
Ik zoek een 2do app, hji moet het volgende kunnen:
- Onbeperkt aantal 2do's, met due date én alarm / notificatie
- Recurring 2do's
- Shopping list
- Mogelijkheid om een lijst te delen, én een lijst privé te houden
- Geen abonement kosten. (De app zelf mag best iets kosten, maar ik heb geen behoefte om elk jaar X af te tikken)
Dit alles moet óók nog eens cross platform zijn, mijn vrouw heeft een iPhone, ik een Android.
Natuurlijk heb ik zelf al het e.e.a. onderzocht, en ben al heel wat apps tegen gekomen.
Todo: premium diensten betaald per jaar (zoals sharen van lijst)
2do: kan niet delen, enkel syncen met Dropbox, en dat is alle lijsten, niks privé te houden
Evernote: Wat een gedrocht op een iPhone! vol met spam achtige meldingen, totaal niet overzichtelijk
Toodledo: premium diensten betaald per jaar (zoals sharen van lijst)
Iemand een suggestie?
Nu snap ik dat Tweakers geen catalogus is, maar ik ben op zoek naar mensen die weten welke app ongeveer aan mijn wensen en eisen voldoet. Iemand met ervaring
Ik zoek een 2do app, hji moet het volgende kunnen:
- Onbeperkt aantal 2do's, met due date én alarm / notificatie
- Recurring 2do's
- Shopping list
- Mogelijkheid om een lijst te delen, én een lijst privé te houden
- Geen abonement kosten. (De app zelf mag best iets kosten, maar ik heb geen behoefte om elk jaar X af te tikken)
Dit alles moet óók nog eens cross platform zijn, mijn vrouw heeft een iPhone, ik een Android.
Natuurlijk heb ik zelf al het e.e.a. onderzocht, en ben al heel wat apps tegen gekomen.
Todo: premium diensten betaald per jaar (zoals sharen van lijst)
2do: kan niet delen, enkel syncen met Dropbox, en dat is alle lijsten, niks privé te houden
Evernote: Wat een gedrocht op een iPhone! vol met spam achtige meldingen, totaal niet overzichtelijk
Toodledo: premium diensten betaald per jaar (zoals sharen van lijst)
Iemand een suggestie?