• Waterpater
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-10-2025
Hallo Tweakers,

Ik heb sinds Februari 2014 een Huawei Ascend G700, nooit problemen mee gehad, al een aantal maanden geroot.
Maar toen ik net op mijn bed lag met de bluetooth speaker aan, merkte ik wat vreems, het geluid bleef steeds omlaag gaan, ik dacht oké misschien softwarefoutje dus ik startte hem opnieuw op. Nu blijkt dat de volume omlaag knop op de een of andere manier geactiveerd blijft, dus als ik hem opstart krijg ik het Fastboot Menu (krijg je normaal als je aanknop + Volume down knop inhoudt).

Ik probeer met die van vodafone in contact te komen via de chat, maar krijg al 1 uur lang deze melding:
Al onze adviseurs zijn in gesprek op het moment. Bedankt voor je geduld. We zijn zo beschikbaar.
Iemand enig idee?

Mvg,

Maarten

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:44
vuiltje tussen je knop?

Strava

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-02 19:05

ikt

Probeer je apparaat eens zachtjes op een ander niet al te hard object (bureau) te kloppen waar de volumeknop zit, klinkt als een knop die vastzit.

• Masterchemie
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-06-2015
Waterpater schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:08:
Hallo Tweakers,

Ik heb sinds Februari 2014 een Huawei Ascend G700, nooit problemen mee gehad, al een aantal maanden geroot.
Maar toen ik net op mijn bed lag met de bluetooth speaker aan, merkte ik wat vreems, het geluid bleef steeds omlaag gaan, ik dacht oké misschien softwarefoutje dus ik startte hem opnieuw op. Nu blijkt dat de volume omlaag knop op de een of andere manier geactiveerd blijft, dus als ik hem opstart krijg ik het Fastboot Menu (krijg je normaal als je aanknop + Volume down knop inhoudt).

Ik probeer met die van vodafone in contact te komen via de chat, maar krijg al 1 uur lang deze melding:

[...]

Iemand enig idee?

Mvg,

Maarten
Hoi, Lees dat je de G700 hebt geroot, Heb je dan ook een custom rom gevonden?
Of heb je al lang een nieuw toestel?

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik zou die knop voorzichtig uitblazen met een busje droge lucht.
Aerolon AIR DUSTER bijvoorbeeld.
Is ook zeer handig om stof uit een toetsenbord te blazen.
Nooit te lang aan een stuk blazen en het toestel liefst uitschakelen voor je begint te blazen.