Beste Tweakers, ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe laptop om mijn tegenvallende en versleten SONY Vaio te vervangen. Ik heb al een tijd onderzoek gedaan, maar 1000 euro is voor mij veel geld en ik zou dan ook het beste willen hebben wat ik voor die prijs kan krijgen
Wat ga je met je laptop doen?
Deze laptop is een desktop replacement, ik zit op kot in de week en thuis is de weekends en heb 1 PC nodig voor beide plekken. Vandaar de keuze voor een laptop.
Ik ben van plan om er films/series op te zien en op degelijk niveau spelletjes (League of Legends en Skyrim) te draaien. Grafisch dus sterk en liefst een heel goed scherm.
Wat is je budget?
€1000 maar mag meer zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen, portability is niet belangrijk. Gewicht + accuduur zijn dus niet prioritair, daar wil ik geen geld voor geven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- ik heb geen merkvoorkeuren.
- Een SSD lijkt me heel belangrijk. Als ik 1000 euro uitgeef, vind ik dat die moet hebben.
- Dus zoals gezegd, een helder scherm, maar niet glanzend.
- Een DVD/Blu-ray speler is helemaal niet belangrijk.
- een 15 inch scherm
Ik had al gekeken naar de Acer V5 (ik vertrouw Acer niet) , Lenovo y50 (maar die heeft een teleurstellend scherm en een Asus n550 (die geen SSD had en waar er geen beschikbare prijzen meer voor zijn.
Alvast bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Deze laptop is een desktop replacement, ik zit op kot in de week en thuis is de weekends en heb 1 PC nodig voor beide plekken. Vandaar de keuze voor een laptop.
Ik ben van plan om er films/series op te zien en op degelijk niveau spelletjes (League of Legends en Skyrim) te draaien. Grafisch dus sterk en liefst een heel goed scherm.
Wat is je budget?
€1000 maar mag meer zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen, portability is niet belangrijk. Gewicht + accuduur zijn dus niet prioritair, daar wil ik geen geld voor geven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- ik heb geen merkvoorkeuren.
- Een SSD lijkt me heel belangrijk. Als ik 1000 euro uitgeef, vind ik dat die moet hebben.
- Dus zoals gezegd, een helder scherm, maar niet glanzend.
- Een DVD/Blu-ray speler is helemaal niet belangrijk.
- een 15 inch scherm
Ik had al gekeken naar de Acer V5 (ik vertrouw Acer niet) , Lenovo y50 (maar die heeft een teleurstellend scherm en een Asus n550 (die geen SSD had en waar er geen beschikbare prijzen meer voor zijn.
Alvast bedankt!