Shared hosting gezocht (met specifieke eisen)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Goed ik ben op zoek naar goede shared hosting, maar door de bomen kan ik het bos niet meer zien, te veel aanbieders wat mij betreft.

Dus daarom de volgende eisen en ik hoop dat jullie mij goed kunnen adviseren:
  1. Moet shared hosting zijn, zodat ik geen server onderhoud heb
  2. Graag met Directadmin, daar ben ik bekend mee
  3. Betrouwbaar en snel, logisch maar mag gezegd worden
  4. Niet een te klein bedrijf, graag gerenomeerd met redelijk klanten bestand
  5. Redelijk tot goede helpdesk
  6. Moet meerdere domeinen op 1 hosting pakket kunnen
Alvast bedankt en ik ben heel benieuwd naar jullie suggesties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Budget?
- Is alleen 'shared' een optie?
- Wel eens een managed VPS overwogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:17
Wat is je budget? Hoeveel sites/bezoekers verwacht je te hosten/serveren?

[ Voor 62% gewijzigd door 418O2 op 22-08-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Mocht je de prijs belangrijk vinden, kijk dan eens op http://versio.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
andydewit schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:12:
Mocht je je site onbelangrijk vinden, kijk dan eens op http://versio.nl.

Waarom dan? Slechte support, je site opeens offline. Maar voor velen maakt dat niet uit, dus een simpele vraag, als je sites opeens een week offline zijn, wat voor invloed heeft dat? Als die negatieve invloed in geld uitgedrukt meer dan 25 euro waard is, zoek dan een betere webhost.

[ Voor 34% gewijzigd door Startups op 22-08-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:07:
- Budget?
- Is alleen 'shared' een optie?
- Wel eens een managed VPS overwogen?
Managed is een optie, aan de andere kant op dit moment te duur (wil liefst onder 10 euro per maand blijven). Daarom blijf ik voorlopig richting shared denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
andydewit schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:12:
Enorm slechte ervaring mee, is echt een no-go, wil er juist weg. Ik betaal liever iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
418O2 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:09:
Wat is je budget? Hoeveel sites/bezoekers verwacht je te hosten/serveren?
Max 10 euro per maand dus, wil richting de paar honderd tot paar duizend bezoekers denken op maand basis (al is dat laatste meer een wens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apekoek schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:21:
[...]

Managed is een optie, aan de andere kant op dit moment te duur (wil liefst onder 10 euro per maand blijven). Daarom blijf ik voorlopig richting shared denken.
Ben zelf al jaren tevreden klant bij FXW met een VPS. Ken iemand met een shared hosting account daar en die is er ook al jaren erg tevreden over. Kijk eens hiernaar bijv.: link

€10,- per maand en met 15K SAS schijven en snelle cache.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 11:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:29:
[...]

Ben zelf al jaren tevreden klant bij FXW met een VPS. Ken iemand met een shared hosting account daar en die is er ook al jaren erg tevreden over. Kijk eens hiernaar bijv.: link

Ja, FXW zou ik aanraden boven Versio.
Direct "premium" nemen is niet nodig. Dat zorgt maar voor een minimaal verschil voor standaard websites.

De basic web hosting a 1,50 per maand met 2gb schijf 250gb dataverkeer:
https://www.flexwebhosting.nl/webhosting/basic-hosting/

Een extra domein toevoegen kost 5,- per jaar, dus als je 3 sites host, kom je op totaal 28,- per jaar, je kunt op elk moment domeinen toevoegen. Dan houd je 92,- in je zak die je kan besteden aan andere zaken.

Als je echt die extra premium wil kun je altijd tussendoor upgraden naar premium dat is geen probleem. Tussendoor downgraden kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
[...]

Dit is met Directadmin en een gerenomeerd bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
Startups schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

Ja, FXW zou ik aanraden boven Versio.
Direct "premium" nemen is niet nodig. Dat zorgt maar voor een minimaal verschil voor standaard websites.

De basic web hosting a 1,50 per maand met 2gb schijf 250gb dataverkeer:
https://www.flexwebhosting.nl/webhosting/basic-hosting/

Een extra domein toevoegen kost 5,- per jaar, dus als je 3 sites host, kom je op totaal 28,- per jaar, je kunt op elk moment domeinen toevoegen. Dan houd je 92,- in je zak die je kan besteden aan andere zaken.

Als je echt die extra premium wil kun je altijd tussendoor upgraden naar premium dat is geen probleem. Tussendoor downgraden kan niet.
Ziet er verder wel top uit hoor, ook wel een lage prijs. Als dit kwalitatief ook nog een beetje in orde is dan --> _/-\o_ yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
[...]

Ze zijn wel slecht beoordeeld :/ zie--> http://www.hostingwijzer....s/flexwebhosting/reviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 10:02

Foamy

Fulltime prutser

@apekoek: zou je DM eens kunnen activeren bij je voorkeuren?

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
Foamy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:29:
@apekoek: zou je DM eens kunnen activeren bij je voorkeuren?
Geactiveerd, maar ik heb geen interesse in eenmanszaakjes. Natuurlijk kunnen die zelfs beter dan gemiddeld zijn, maar zit liever bij een bedrijf dat al een langere tijd bestaat met een groter dan gemiddeld klanten bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het, maar ik zie op diverse sites ook veel goede reviews. Dat is het vervelende met reviewsites is mijn persoonlijke mening. Ik ben geneigd te denken dat mensen eerder hun grieven spuien op reviewsites dan dat ze er een positief stukje schrijven. Het zit een beetje in de natuur van de mens om bij negatieve ervaringen bijval te zoeken van lotgenoten.

Ik kan dan ook enkel spreken vanuit mijn persoonlijke ervaring en die van bekenden van mij en die zijn overwegend positief. Op twee maal uitval door DDoS op hun netwerk en een dag lang een probleem met het datacenter waarbij er meerdere partijen uitlagen zijn er bij mij over een periode van 4 á 5 jaar geen noemenswaardige problemen geweest. Mijn vragen op tickets zijn altijd netjes beantwoord. En ja dit duurde ook wel eens langer dan één uur, maar nooit langer dan één dag en dat is voor mij acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apekoek schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:18:
[...]

Dit is met Directadmin en een gerenomeerd bedrijf?
Het was altijd met DirectAdmin en dat is het volgens mij nog steeds. Maar vraag het ze zelf even (je kunt nu live chatten met ze op de site).

Opgericht 01/06/2001. Thans 34 man in dienst. 40.000 klanten en 4000 servers (bron).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

apekoek schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:00:
Goed ik ben op zoek naar goede shared hosting, maar door de bomen kan ik het bos niet meer zien, te veel aanbieders wat mij betreft.

Alvast bedankt en ik ben heel benieuwd naar jullie suggesties :)
En wat heb je zelf zoal gevonden? Heb je wellicht hosters gecontacteerd? Wat meer eigen inzet mag best. Ook het bewerken / wijzigen van berichten, ipv elke keer een nieuw bericht te plaatsen. Het kicken van topics wordt als vervelend ervaren.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 12:52
Leaseweb? Ben ik zelf heel tevreden over, vrijwel 100% uptime op goede hardware en netwerk. Ook redelijk goede support die 24/7 bereikbaar is. http://www.leaseweb.com/n.../webhosting/linux-hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
CptChaos schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:24:
[...]
En wat heb je zelf zoal gevonden? Heb je wellicht hosters gecontacteerd? Wat meer eigen inzet mag best. Ook het bewerken / wijzigen van berichten, ipv elke keer een nieuw bericht te plaatsen. Het kicken van topics wordt als vervelend ervaren.
Deze reactie voegt wat mij betreft niets toe, ik ben namelijk al een half jaar aan het rond kijken. Dus mij wijzen op eigen inzet vind ik misplaatst, zeker omdat je niet kunt weten hoe ik mijn research heb gedaan. En omdat ik er nog steeds niet uit ben gekomen heb ik hier maar een topic geopend omdat jullie de experts zijn. En ja ik ben tevreden met de hulp en de reacties van de andere tweakers. :)

[ Voor 8% gewijzigd door apekoek op 22-08-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Ik zie het, maar ik zie op diverse sites ook veel goede reviews. Dat is het vervelende met reviewsites is mijn persoonlijke mening. Ik ben geneigd te denken dat mensen eerder hun grieven spuien op reviewsites dan dat ze er een positief stukje schrijven. Het zit een beetje in de natuur van de mens om bij negatieve ervaringen bijval te zoeken van lotgenoten.

Ik kan dan ook enkel spreken vanuit mijn persoonlijke ervaring en die van bekenden van mij en die zijn overwegend positief. Op twee maal uitval door DDoS op hun netwerk en een dag lang een probleem met het datacenter waarbij er meerdere partijen uitlagen zijn er bij mij over een periode van 4 á 5 jaar geen noemenswaardige problemen geweest. Mijn vragen op tickets zijn altijd netjes beantwoord. En ja dit duurde ook wel eens langer dan één uur, maar nooit langer dan één dag en dat is voor mij acceptabel.
Dat is ook waar. En het is een groot bedrijf zie ik dus,

Ik zal Fxw en Leaseweb overwegen, beiden kandidaat wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
apekoek schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:58:
[...]

Dat is ook waar. En het is een groot bedrijf zie ik dus,

Ik zal Fxw en Leaseweb overwegen, beiden kandidaat wat mij betreft.
Leaseweb is ook niet slecht, iets duurder en voor zover ik kon achterhalen kun je niet meerdere sites hosten op 1 pakket.

De 24/7 support live chat leek me iets positiefs.
Ik vroeg ze of je meerdere sites kon onderbrengen in 1 pakket, maar het lijkt er niet op. De Live Chat is vrij traag en Engels.

[ Voor 30% gewijzigd door Startups op 23-08-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit zelf bij www.releasehosting.nl ze zijn niet duur heb zelf een pakket voor 6 euro per jaar en ze bieden 24/7 support heb nooit problemen met ze vind het zeer fijn dat ze veel scripts ondersteunen ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:04:
Zit zelf bij www.releasehosting.nl ze zijn niet duur heb zelf een pakket voor 6 euro per jaar en ze bieden 24/7 support heb nooit problemen met ze vind het zeer fijn dat ze veel scripts ondersteunen ook.
Veel van de links op de website van deze partij werken niet, bovendien is het een relatief nieuw bedrijf.
Niet een te klein bedrijf, graag gerenomeerd met redelijk klanten bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apekoek schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:53:
En omdat ik er nog steeds niet uit ben gekomen heb ik hier maar een topic geopend omdat jullie de experts zijn.
Het zal toch vooral op individuele ervaringen uitkomen.

Zelf heb ik goede ervaringen met One.com. Goede uptime, direct goede hulp bij problemen (geen gedonder met support tickets) en erg goedkoop. Het enige criterium waar ik aan twijfel is Directadmin, maar de rest klopt allemaal.

Als duurder beter is zou ik niet weten wat dat nog zou moeten zijn :) Zoals altijd N=1.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2014 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.correcthosting.nl/ Alles met bovenstaande, vele extra's. Kom je achter zodra je daar hosting afneemt.

http://www.ek-media.nl/ > prima hosting voor een goede prijs.

http://www.transip.nl/ > same story, ook voor domeinnamen

Anders een DM sturen. Kan zelf ook het e.a aanbieden voor een scherpe prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
http://antagonist.nl/

Was altijd een erg goede provider (geen recente ervaring maar ik heb geen slechte dingen gehoord). Antagonist is een redelijk grote partij, gebruiken DA en worden overall geprezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10 11:03

Puck

W32.Deadcode.A

Zit zelf al jaren bij Webfaction. Veel ruimte, traffic, opties, type webapplicaties, goede snelle support, mogelijkheid tot server in US, NL of JP en meerdere sites/apps op 1 account. Moet je alleen je domeinnamen ergens anders vastleggen. Dat doe ik bij TransIp. Is ook wel zo makkelijk, mocht je ooit een bepaald domein aan andere hosting willen hangen. In totaal wel iets duurder dan 1 pakket, maar daar betaal je vaak per website / domein voor.

[ Voor 40% gewijzigd door Puck op 30-08-2014 16:35 ]

Arrived anxious, left bored

Pagina: 1