Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• otto3
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10-2023
Waarom is de Samsung Galaxy S3 duurder dan de de opvolger, de Samsung Galaxy S3 Neo. De technische specifiacties zijn toch iets verbeterd?

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:16
Andere marketingstrategie, goedkopere onderdelen en meer concurrentiegerichte prijs. De orginele s3 zal wel oude voorraad zijn want die wordt naar mijn idee niet meer gefabriceerd. Maar wat maakt jou het eigenlijk uit?

• otto3
M3lvinG schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:44:
Andere marketingstrategie, goedkopere onderdelen en meer concurrentiegerichte prijs. De orginele s3 zal wel oude voorraad zijn want die wordt naar mijn idee niet meer gefabriceerd. Maar wat maakt jou het eigenlijk uit?
Ik had een Samsung Galaxy S3 bij trendycomputers besteld, maar ze stuurden een Neo. Ze zeggen dat die beter is. Maar met goedkopere onderdelen is het dus nog maar de vraag of hij beter is.

Probleem is, dat als ik het product terugstuur dat ze 20 Euro annuleringskosten rekenen, waar ik het dus niet mee eens ben. Ook staat er op de doos, European SIM card only. Met mijn gestolen Samsung Galaxy S3 kon ik gewoon een Indiase SIM gebruiken.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Leuke winkel wat ze proberen. Je hebt een S3 besteld dan moet je ook een S3 krijgen, geen Neo. Verder heb je in NL gewoon recht op geld terug bij een online bestellingen met de wet koop op afstand.

Edit: Dat van de Europese SIM is iets wat tegenwoordig bij meer Samsung toestellen het geval is.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 21-08-2014 23:27 ]

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:16
otto3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:23:
[...]

Ik had een Samsung Galaxy S3 bij trendycomputers besteld, maar ze stuurden een Neo. Ze zeggen dat die beter is. Maar met goedkopere onderdelen is het dus nog maar de vraag of hij beter is.

Probleem is, dat als ik het product terugstuur dat ze 20 Euro annuleringskosten rekenen, waar ik het dus niet mee eens ben. Ook staat er op de doos, European SIM card only. Met mijn gestolen Samsung Galaxy S3 kon ik gewoon een Indiase SIM gebruiken.
Dat kunnen ze natuurlijk nooit zomaar doen. Is het in combinatie met abonnement? Is het bedrijf aangesloten bij een keurmerk? Zo ja, dan heb je 14 dagen de tijd om het product kosteloos terug te sturen en anders 7 dagen.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

M3lvinG schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:05:
[...]

Dat kunnen ze natuurlijk nooit zomaar doen. Is het in combinatie met abonnement? Is het bedrijf aangesloten bij een keurmerk? Zo ja, dan heb je 14 dagen de tijd om het product kosteloos terug te sturen en anders 7 dagen.
Wet kopen op afstand Is 14 geworden

Hoi!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
otto3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:23:
[...]

Ook staat er op de doos, European SIM card only. Met mijn gestolen Samsung Galaxy S3 kon ik gewoon een Indiase SIM gebruiken.
Staat er niet meer op? Zoiets?
European Model: This product should be activated with a SIM card issued from a mobile operator within Europe..... To use SIM cards from other regions, a cumulative call over five minutes must first be made with the SIM card from European operators.

• otto3
De processor is minder snel geworden van 1400 Hz naar 1200 Hz en ook talktime is minder lang.

Ik heb ook gechat met Samsung. De Samsung medewerker schrijft in de chat dat de Neo niet in alle opzichten beter is.

Trendycomputers blijft echter volhouden dat de Neo beter is en blijft ook bij de 20 Euro annuleringskosten.
De verbinding wordt nu ook stelselmatig verbroken als ik ze bel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een discussie starten met een oneliner voegt niet echt iets toe. Verder heb je recht op het product dat je besteld hebt. Maar op deze manier kunnen we niets met dit topic. Deze gaat dus dicht. Probeer het eventueel nog eens, maar geef dan aan wat je precies van ons wil. Specificaties en prijzen kun je zelf op een rijtje zetten, terwijl als je een conflict met een winkel wil bespreken, je in Shopping Forum terechtkan. We verwachten echter wel wat meer eigen initiatief en uitleg, want zo werkt het dus niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.