Toon posts:

Ps4 account verwijderen zonder psn gegevens.

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 316713

Topicstarter
Ik heb vandaag via marktplaats een ps4 gekocht. Ik had al wel ervaring met de ps3 maar de intervace van de ps4 ziet er weer helemaal nieuw uit dus bij de verkoper (de er zelf ook geen verstand van had) kregen we het account er niet van af. Verder werkte de ps4 prima dus heb ik hem mee genomen.

na thuis wat met de ps4 te spelen en in rond te kijken snap ik nu wel hoe het werkt en ik heb dus eigenlijk de psn gegevens van de verkoper nodig om zijn accound te kunnen verwijderen (zoals ik het nu snap).

Ik heb zijn gegevens niet en eigenlijk wil ik die ook niet van hem opvragen dus ik zoek eigenlijk een manier om de ps4 te formatteren of terug te zetten naar de fabrieks instellingen zonder dat ik de gegevens nodig heb.

is dit mogelijk en kan iemand mij vertellen hoe? ik heb al wat op internet rond gezocht maar kon het nog niet echt vinden.

Topicstarter
:/

ja.. dat had ik zelf dus ook al gedaan he.
hier zelf nog met een heel handig youtube filmpje er bij
YouTube: How to Reset PS4 to Factory
het probleem hiermee is dus dat als ik het via deze manier wil doen dan moet ik inloggen op de psn van de verkoper en die gegevens heb ik dus niet :)

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03 07:30

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Het 5e linkje dat ik krijg : http://www.reddit.com/r/P...emove_previous_user_halp/

Geen idee of het werkt, want ik heb zelf geen ps4.
1)
You can make your own account and than delete the other account somewhere in the settings.
Source : Bought a second hand ps4 myself and did the same.
edit : Go to Settings/Initialisation/Delete user.

2)
Turn off your system. Press and hold the power button for 7 seven seconds. This should take you to a service menu that will allow you to do a system restore at a lower level.

omnia mutantur, nihil interit

Topicstarter
Bedankt, dat kan ik straks wel even proberen ja

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee