tegennatuurlijke filter cpu hoogte/max lengte gpu

Pagina: 1
Acties:

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Topicstarter
Ligt het aan mij of is de filter van de CPU hoogte en de maximale lengte van de GPU in de Behuizingen-sectie tegennatuurlijk?

Het schuifje stelt nu grafisch eigenlijk "groter dan" voor terwijl het "kleiner dan" betekent, met andere woorden, na filtering blijven alleen kasten over waar tot een bepaalde hoogte/lengte in past. Eigenlijk zou het gedeelte links van het schuifje groen moeten zijn, niet rechts. Alle andere filters selecteren immers het groene gedeelte van het schuifje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb de sliders omgedraaid, dat klopte inderdaad niet. Dank voor de melding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 10:58
de kleur klopt nu misschien wel maar functioneel klopt het niet meer!
Nu kan je alleen zoeken op kasten met een korte gpu en lage cpu koeler terwijl je natuurlijk wilt weten in welke kasten je gpu van x cm WEL past
Als je nu de slider op de gewenste lengte zet krijg je alle kasten die die lengte of minder hebben. De schuif moet van links komen als het ware.

ik snap sowieso niet waarom sommige schuiven maar van 1 kant komen, waarom kan ik wel zoeken op een kast tussen 20 en 30 cm hoog maar niet met ruimte voor een gpu tussen de 20 en 25 cm? En waarom mag ik niet zoeken op een kast met een voeding van MAX 200W?

[ Voor 53% gewijzigd door Rrob op 16-09-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dan maar dubbele sliders, is iedereen tevreden (hoop ik :p) :)