Fout bij configureren van windows updates

Pagina: 1
Acties:

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn nieuwe laptop met Windows 8 start niet meer op.

Elke keer als ik hem opstart krijg ik de melding "Fout bij configureren van windows updates,Wijzigingen ongedaan maken. Schakel de computer niet uit"

Dit blijft maar lopen. |:(

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:34

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Sinds wanneer speelt dit probleem? Wat is er aan het systeem verandert waardoor dit gedrag nu optreed?

En wat heb je zelf al ondernomen om dit probleem op te lossen? Een stuk eigen inzet wordt namelijk wel verwacht voordat je een topic opent. Uit het algemeen beleid:
  • Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
  • Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
  • Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.
Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.
  • Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.
  • Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
  • Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
Nu stel je eigenlijk simpelweg je vraag/probleem en verwacht dat wij met antwoorden of oplossingen komen. Je zou zelf eerst even moeten zoeken. Als ik nl jouw letterlijke foutmelding in Google intyp is de eerste hit al een artikel wat jouw probleem beschrijft, inclusief mogelijke oplossingen.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B