Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bijk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-11 18:25
Hallo allemaal,

Sinds twee dagen ben ik eindelijk in het bezit van een OneplusOne. Alleen krijg ik 'm niet verbonden met de pc. Developer mode staat aan, usb debugging ook (had gevonden op internet dat dat voor sommige mensen de oplossing was). Via adb google usb driver geïnstalleerd, helaas haalt dat ook niets uit. Windows up to date, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Als ik de telefoon op Mediaoverdracht zet, krijg ik de melding dat de drivers niet geinstalleerd konden worden en ook geen drivers gevonden konden worden.
Als ik de telefoon op Cameramodus zet kan ik in de mappen Dcim en Afbeeldingen op de telefoon komen, de verbinding kan dus wel werken met deze telefoon/kabel/pc.

Wie kan me helpen of heeft het zelfde probleem (gehad). Heb zelf dus al heel wat gezocht maar niets gevonden wat helpt.

Edit: @modjes, zou de titel aangepast kunnen worden naar [oneplusone] verbindingsproblemen met Windows.

[ Voor 6% gewijzigd door Bijk op 24-08-2014 08:31 ]

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:47
Kijk eens in het [OnePlus One] Ervaringen & Discussie tropic. misschien komt je probleem hier voorbij

Cloud ☁️

• Bijk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-11 18:25
Heb nogmaals dat topic doorgelezen. maar helaas geen vergelijkbare problemen. Is het mogelijk van een andere PC drivers te kopiëren en dan elders te installeren?

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Maar deze vraag mag wel verder behandeld worden in [OnePlus One] Ervaringen & Discussie. Daar hoeft geen nieuw topic voor aangemaakt te worden. Om die reden gaat dit topic dicht

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.