GEZOCHT: Bijles/Hulp Database/SQL

Pagina: 1
Acties:
  • 713 views

Onderwerpen

• Jjesperr
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-03 18:03
Geachte Tweakers,

Ik weet niet of ik dit in de juiste categorie plaats maar dit vond ik het meest passend.

Ik ben Jesper, een 22-jarig HBO Student aan het Windesheim.
Ik volg daar de opleiding Technisch Informatica en ben bijna klaar met de opleiding.

Wegens veel problemen in het privé-leven heb ik vorig jaar een herkansing verprutst en een andere kans gemist door langdurig ziek zijn.
Hierdoor heb ik helaas een negatief BSA opgelopen waardoor ik niet meer verder mocht na de vakantie omdat ik mijn propedeuse niet tijdig had behaald.
Ik bezit nu 55/60 ECTS en moet nog 1 vak afronden.

Vandaag heb ik de zekerheid gekregen dat ik toch nog een kans krijg om mijn tentamen te doen. Deze heb ik a.s. dinsdag 26 augustus om 13:30.

Nu dus de vakinhoud, het betreft database/SQL; met name de standaard (sub)queries bouwen, joins en UML(ontwerpen).
Ik heb er enorme moeite mee om mezelf dit aan te leren en zoek dus iemand die mij hier op korte termijn mee kan helpen zodat ik het tentamen haal.

Ik heb al gezocht via google maar blijkbaar is SQL niet een populair bijles-vak. Wat ik eigenlijk al verwacht had vandaar dat ik de vraag hier nog eens wil stellen.

Ik woon zelf in de regio Twente maar een stukje reizen heb ik er prima voor over.

Kunnen jullie mij helpen (aan iemand die mij) dit perfect duidelijk kan maken? Laat me het aub weten!

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Jesper

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! staat er niet voor niets. ;)

Om je niet helemaal met een kluitje in het riet te sturen: vraag eens na wat je school voor je kan betekenen. Die hebben er ook belang bij dat jij netjes afstudeert, dus misschien kunnen zij wel wat extra lessen voor je regelen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Jjesperr schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:48:
Deze heb ik a.s. dinsdag 26 augustus om 13:30.
Daar ben je dan knap laat mee, en ik vrees dat NMe's suggestie je daar dus niet bij gaat kunnen helpen... Ik zou proberen een tutorial te vinden die je ligt (kijk eens op youtube ofzo als je niet van droge tekst houdt) én aansluit op je lesstof.

Ik wens je heel veel succes.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RobIII schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:27:
[...]

Daar ben je dan knap laat mee
Daar kan 'ie niet héél bijster veel aan doen als ik dit zo lees:
Vandaag heb ik de zekerheid gekregen dat ik toch nog een kans krijg om mijn tentamen te doen.
Ik zou dus zeker even met de examencommissie of het hoofd van de opleiding praten over een bijlesje.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.