2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dit heeft niets in het Shopping Forum te zoeken, schopje naar MAA.
Echter, je mag wel zelf wat meer doen, zoals op zoek gaan naar reviews van reparatiebedrijven.
Echter, je mag wel zelf wat meer doen, zoals op zoek gaan naar reviews van reparatiebedrijven.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hmm. Ik dacht de FAQ eens goed te hebben gelezen 
Maar op internet is er over elk bedrijf wel wat te vinden, heb ik ook al gedaan (daarom valt bijvoorbeeld Dynafix al bij voorbaat af), maar ik zocht meer naar ervaringen van Tweakers die bijvoorbeeld ook hun apparaat geroot hadden.Garantie-afhandelingen, aankopen, geschillen met winkels en al dat soort zaken horen in Shopping Forum en niet in de Mobile fora. Wel is er de mogelijkheid om een topic voor levertijden en prijzen in Telecomproviders te openen.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dit is gewoon een "welke winkel is goed" topic en past niet in SFF.West98 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:55:
Hmm. Ik dacht de FAQ eens goed te hebben gelezen
Ook daar: ervaringen melden OK, naar ervaringen vissen niet OK. De aankoopadviesforums daarentegen hebben geen drempels (vandaar dat ik er wegblijfMaar op internet is er over elk bedrijf wel wat te vinden, heb ik ook al gedaan (daarom valt bijvoorbeeld Dynafix al bij voorbaat af), maar ik zocht meer naar ervaringen van Tweakers die bijvoorbeeld ook hun apparaat geroot hadden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
http://www.repairlab.nl/s...-10-1-2014-p605-reparatie
Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Ze hebben mijn Lumia 1020 snel en vakkundig gerepareerd.
Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Ze hebben mijn Lumia 1020 snel en vakkundig gerepareerd.