Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 03:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Zijn die er wel? :+

Na een boel slechte verhalen over allerlei reparatiebedrijven te hebben gelezen besloot ik dingen voor zover mogelijk altijd zelf te repareren. Helaas is afgelopen zomervakantie mijn tablet (Samsung Galaxy Note 10.1 2014, 4G) gevallen en is mijn LCD kapot. Verder werkt alles nog, tot op het touchscreen aan toe.

De reisverzekering blijkt dit te dekken, maar we moeten de tablet opsturen naar een reparatiebedrijf. Dit is een bedrijf naar keuze. Ik wil daarom graag een betrouwbaar bedrijf wat niet dingen niet repareert onder het mom 'geroot' of 'waterschade' (heeft wel eens in een vochtige omgeving gelegen, en is geroot, verder niet). Verder is het moeilijk om een bedrijf te vinden dat deze 'exotische' tablet kan repareren, op eBay is er maar één scherm te koop voor $400, verder niets gevonden tot dusver. Naar Samsung opsturen lijkt mij geen goed idee omdat die gebruik maken van Dynafix (toch?).

Heeft iemand tips?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit heeft niets in het Shopping Forum te zoeken, schopje naar MAA.

Echter, je mag wel zelf wat meer doen, zoals op zoek gaan naar reviews van reparatiebedrijven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 03:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Hmm. Ik dacht de FAQ eens goed te hebben gelezen :+
Garantie-afhandelingen, aankopen, geschillen met winkels en al dat soort zaken horen in Shopping Forum en niet in de Mobile fora. Wel is er de mogelijkheid om een topic voor levertijden en prijzen in Telecomproviders te openen.
Maar op internet is er over elk bedrijf wel wat te vinden, heb ik ook al gedaan (daarom valt bijvoorbeeld Dynafix al bij voorbaat af), maar ik zocht meer naar ervaringen van Tweakers die bijvoorbeeld ook hun apparaat geroot hadden.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

F.West98 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:55:
Hmm. Ik dacht de FAQ eens goed te hebben gelezen :+
Dit is gewoon een "welke winkel is goed" topic en past niet in SF :)
Maar op internet is er over elk bedrijf wel wat te vinden, heb ik ook al gedaan (daarom valt bijvoorbeeld Dynafix al bij voorbaat af), maar ik zocht meer naar ervaringen van Tweakers die bijvoorbeeld ook hun apparaat geroot hadden.
Ook daar: ervaringen melden OK, naar ervaringen vissen niet OK. De aankoopadviesforums daarentegen hebben geen drempels (vandaar dat ik er wegblijf :+ )

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 20:35
http://www.repairlab.nl/s...-10-1-2014-p605-reparatie

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Ze hebben mijn Lumia 1020 snel en vakkundig gerepareerd.