Radeon: FSAA niet werkend te krijgen

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Goeiendag samen,

Kheb sinds vrijdag een Radeon 64MB DDR ViVo, leuk kaartje, dat zeker. Ik ben nu allerlei dingen aan het proberen, maar FSAA krijg ik niet werkend... Ik heb alles aangezet bij de display settings, zowel onder D3D als onde OpenGL. Maar bij bv. 3DMark2001 kan ik niks kiezen bij Antialiasing... Hoe krijg ik dit in godsnaam werkend? Het is niet zo zeer dat ik hiermee spellen wil spelen, maar ik wil het wel eens zien en testem...

Thx,

Martijn

edit:
Ik gebruik driverversie 7075...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Je hebt toch wel een RadeonTweaker? Daarmee kan je de FSAA functie permanent aanzetten. Op mijn SDR echter met FSAA 2x weinig merkbaar en met FSAA 4x niet echt draaibaar. Geen zinnige toepassing voor mij dus.

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Met die radeontweaker kan je fsaa idd aanzetten, bij mij lijkt ie wel goed te werken, 4x fsaa op 640x480 bij CS, ziet er een stuk beter uit.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Daarmee heb ik het ook aangezet ja... Geen enkel verschil... Ik kan bij 3Dmark2001 nog steeds niet selecteren dat ik met FSAA wil benchmarken... BTW, hoe zet ik het in Quake 3 aan??

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 11:27

The PyroPath

Go Tweak your ass off

FSAA is geloof ik maar mogelijk tot een reso van 1024x768 ofzo mocht je meer hebben dan kan het zijn dat het daarom niet werkt

Breek je nek voorzichtig

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

FSAA zet je gewoon aan met je RadeonTweaker. FSAA op 2x of 4x zetten en dan op Always.. Dan pakt ie altijd FSAA, no matter what. Je ziet je 3D Mark score kelderen en je beeld nauwelijks verbeteren..

Het wordt tijd dat ik eens ergens een V5 in actie zie met echt werkende FSAA. Bij de Radeon kan ik er niet echt van onder de indruk raken.
Pagina: 1