Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2003 kan niet printen

Pagina: 1
Acties:

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:58
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:

Vanuit outlook 2003 kan ik niet printen, vanuit alle andere programma gaat het prima.
De default printer is een Konica Minolta C220 die geïnstalleerd staat op de terminal server 2008.
Tevens draait de outlook ook op die terminal server. Alle overige gebruikers die inloggen op deze server ondervinden dit probleem niet!

Zodra ik iets afdruk gebeurt er simpelweg gewoon niks. Zowel met control + p als via bestand --> afdrukken en vervolgens het selecteren van de printer gebeurt er niks. De afdruktaak komt ook niet aan in de printer. Vanuit word, excel, powerpoint, internet etc etc allemaal geen probleem.

Zodra ik een nieuwe mail opstel en deze vervolgens wil printen gaat het wel goed, stuur ik dit e-mailtje naar een ander e-mail adres en stuur hem vervolgens weer terug kan ik hem niet uitprinten.

Wat heb ik nog getest:

- Nieuw outlook profiel --> geen resultaat;
- Instellingen outlook vergeleken met een ander --> is hetzelfde;
- verschillende soorten opmaken zoals html etc --> geen resultaat;

Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat het .pst file corrupt...

[ Voor 3% gewijzigd door NL_Scratch op 21-08-2014 16:40 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heeft het ooit gewerkt? Zoja, is er iets veranderd op de server, bijvoorbeeld een update of nieuw pakket geinstalleerd?
Ben je up to date qua servicepacks (sp2 voor Windows, SP3 voor office en alles wat er na komt) ?
Gebruik je Word als editor in Outlook?
Heb je het probleem met elke printer? Of heb je er maar eentje?
Lukt het wel vanaf een pc of andere machine in hetzelfde domein, met dezelfde user ingelogd?
Staat er nog iets gemeld in de event log?
offtopic:
Outlook 2003 is best stokoud inmiddels, misschien toch eens overwegen dit te vervangen door wat moderners. Snap wel dat het geen oplossing voor je probleem is nu hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door sanfranjake op 22-08-2014 11:46 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
IE11 en Outlook 2003 bijten elkaar.
Dit was op XP en Windows 2003 geen probleem, want IE 11 draaide op die OS'en niet.

* wat je zo-ie-zo moet doen, is uitvinken dat Outlook Word gebruikt als editor.
* Kan je niet een nieuw terminal server-profiel aanmaken. Blijkbaar ligt het daar ergens aan, aangezien andere gebruikers van dezelfde terminal server jouw probleem niet hebben.
* Als je vermoedt dat het je PST-file is, dan zet je die toch even aan de kant en laat je Outlook een nieuwe maken. Vervolgens kan je je 'oude' PST-file erbij openen en je mails en andere items overzetten.

PS: misschien wordt het tijd om de office-suite te updaten :)

[ Voor 26% gewijzigd door Witte op 22-08-2014 10:46 ]

Houdoe