Bij het kiezen van een laptop wil ik graag vermelden dat ik deze in ieder geval voor een periode van 3 jaar wil gebruiken.
Ik kan ook nog gebruik maken van eventuele studentenkortingen. (HvA)
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil de laptop in eerste instantie gebruiken voor mijn studie. Daarnaast zal ik zo nu en dan wat gamen. (Vooral op PS4, dus niet nummer 1 prio) Verder wordt de laptop thuis gebruikt door zowel mij als mijn vriendin. Standaard office programma's, browsen etc.
Wat is je budget?
Ik heb niet echt een budget, maar het zou mooi zijn als het voor rond de 1000 moet lukken iig. Mag meer/minder zijn, als het maar bij mijn eisen past...
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben van plan om de laptop een aantal keer per week te vervoeren. Wil in ieder geval wel graag een 15 inch scherm. Gewicht maakt niet heel veel uit, zolang het niet een belachelijk zware is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alle merken. Ik wilde het liefst een macbook, maar de 15inch varianten zijn wel erg duur helaas...
Ik heb een beetje rond zitten kijken met behulp van pricewatch, maar zie door de bomen het bos niet meer. Zo veel opties en ben lang niet met alle merken even bekend helaas...
-Studie, gamen, thuis
-Liefst een beetje een groot scherm.
-Flexibel budget
-Kan gebruik maken van studentenkortingen
-Geen merkvoorkeur
-SSD zou mooi zijn
Bedankt voor de reacties.
Ik kan ook nog gebruik maken van eventuele studentenkortingen. (HvA)
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil de laptop in eerste instantie gebruiken voor mijn studie. Daarnaast zal ik zo nu en dan wat gamen. (Vooral op PS4, dus niet nummer 1 prio) Verder wordt de laptop thuis gebruikt door zowel mij als mijn vriendin. Standaard office programma's, browsen etc.
Wat is je budget?
Ik heb niet echt een budget, maar het zou mooi zijn als het voor rond de 1000 moet lukken iig. Mag meer/minder zijn, als het maar bij mijn eisen past...
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben van plan om de laptop een aantal keer per week te vervoeren. Wil in ieder geval wel graag een 15 inch scherm. Gewicht maakt niet heel veel uit, zolang het niet een belachelijk zware is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alle merken. Ik wilde het liefst een macbook, maar de 15inch varianten zijn wel erg duur helaas...
Ik heb een beetje rond zitten kijken met behulp van pricewatch, maar zie door de bomen het bos niet meer. Zo veel opties en ben lang niet met alle merken even bekend helaas...
-Studie, gamen, thuis
-Liefst een beetje een groot scherm.
-Flexibel budget
-Kan gebruik maken van studentenkortingen
-Geen merkvoorkeur
-SSD zou mooi zijn
Bedankt voor de reacties.
FFXIV: Brawny Brawler