Ik heb van iemand een laptop gekregen waarvan het draadloos internet plots is uitgeschakeld.
(Ik heb geen idee wat de oorzaak hiervan is.)
Er zit een schakelaartje op de voorkant van de laptop dat op "on" staat, maar er zijn geen verbindingen beschikbaar volgens windows. De toetsen combinatie "fn + f8" verandert hier ook niks aan. In windows mobiliteitscentrum staat draadloos netwerk op uitgeschakeld en de knop inschakelen werkt niet. Met de kabel is er wel internet.
Ik heb windows 7 + alle laatste drivers geïnstalleerd.
Internet afgezocht voor oplossingen.
Ander wifi kaartje.
Bios doorzocht op een instelling voor draadloos internet.
Niks werkt hiervan.
Ook weet ik dat toen het draadloos internet nog werkte er altijd een ledje brandde bij het wifi schakelaartje, nu brand er helemaal niks.
Laptop is een toshiba satellite a350-13d.

Er zit een schakelaartje op de voorkant van de laptop dat op "on" staat, maar er zijn geen verbindingen beschikbaar volgens windows. De toetsen combinatie "fn + f8" verandert hier ook niks aan. In windows mobiliteitscentrum staat draadloos netwerk op uitgeschakeld en de knop inschakelen werkt niet. Met de kabel is er wel internet.
Ik heb windows 7 + alle laatste drivers geïnstalleerd.
Internet afgezocht voor oplossingen.
Ander wifi kaartje.
Bios doorzocht op een instelling voor draadloos internet.
Niks werkt hiervan.
Ook weet ik dat toen het draadloos internet nog werkte er altijd een ledje brandde bij het wifi schakelaartje, nu brand er helemaal niks.
Laptop is een toshiba satellite a350-13d.