WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Komt daar geen stof in 
Ziet er wel leuk uit!
Ziet er wel leuk uit!
uiteraardOp maandag 11 juni 2001 20:59 schreef Phreak het volgende:
Kool
Het is toch wel een oude HD hoop ik
Stauw er ook nog ff een klein neon-lampie in
die moet je zeker mooi inbouwen in je case...
zodat hij goed zichtbaar is
wat ook leuk is;
smeer de armen/koppen in met fluoriserend spul, en zet hier dan zo'n blacklight op
zodat hij goed zichtbaar is
wat ook leuk is;
smeer de armen/koppen in met fluoriserend spul, en zet hier dan zo'n blacklight op
hm... heb idd ook aan een ledje zitten denken maar dat fluoriserende spul klinkt ook wel lollig
met die fluor verf, word het dan allemaal niet wat te kermisachtig?
gewoon een neon lampie of sterk ledje lijkt mij persoonlijk cewler... en dan zo'n window voorin je kast maken (onderin) en em dan zo monteren dat je em zeg maar verticaal hebt hangen/staan. dat lijk mij cewl
gewoon een neon lampie of sterk ledje lijkt mij persoonlijk cewler... en dan zo'n window voorin je kast maken (onderin) en em dan zo monteren dat je em zeg maar verticaal hebt hangen/staan. dat lijk mij cewl
Voor een neon lampje heb je te weinig ruimte. Een ledje gaat er makkelijk in.
Heb ook al een hd-mod met ledje en deze werkt nog steeds. Dus waarom zou het bij deze dan niet goed gaan?
Heb ook al een hd-mod met ledje en deze werkt nog steeds. Dus waarom zou het bij deze dan niet goed gaan?
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
moet je eens bij een Quantum Bigfoot 5,25" series proberen.....
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Hehe die mod heb ik ook gedaan 
De HD werkte nog perfect maar toen ik hem losmaakte zat er een onwijs vette groef in de bovenste platter
Hoe dat ding nog steeds draait weet ik ook niet.
De HD werkte nog perfect maar toen ik hem losmaakte zat er een onwijs vette groef in de bovenste platter
Hoe dat ding nog steeds draait weet ik ook niet.
Alle proemn in n drek
Schraap van een lucifer (of een paar) het kopje af. Vermeng dit poeder met een beetje nagellak en smeer het op de hd. Zet hem terug in de kast, zet je compu aan en rennen!
Leuker als neon!
Leuker als neon!
Een Quantum Bigfoot is moeilijker, je kunt hier niet zomaar plexiglas plaatje op leggen. De bigfoot zit in een soort omhulsel.
Ook deze is al door mij gemod. heb er een gat uitgezaagd en daar het plexiglas in gekit (transperant). Vind het zelf niet echt mooi je blijft de kit rand zien. Ook is er een probleem met de verhogingen in de kap, het glas gaat aanlopen of hij dicht niet goed af.
Ook deze is al door mij gemod. heb er een gat uitgezaagd en daar het plexiglas in gekit (transperant). Vind het zelf niet echt mooi je blijft de kit rand zien. Ook is er een probleem met de verhogingen in de kap, het glas gaat aanlopen of hij dicht niet goed af.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Verwijderd
Ik heb hier naast mij in die compaq (onder me staat de pc waar ik nu mee werkOp maandag 11 juni 2001 23:01 schreef Dr.Q het volgende:
Denk alleen niet dat me pa het lekker vind dat ik die HD ga slopen om er een plexiglas plaatje op te maken
Verwijderd
moet je op een diskette doen en aan zoon nerd geven en zeg een spelletje! probeer maarOp maandag 11 juni 2001 23:05 schreef Razorfist het volgende:
Schraap van een lucifer (of een paar) het kopje af. Vermeng dit poeder met een beetje nagellak en smeer het op de hd. Zet hem terug in de kast, zet je compu aan en rennen!
Leuker als neon!
Heb jij een stukkie plexiglas liggen van 4 bij 4 meter dan ??Op maandag 11 juni 2001 23:01 schreef Dr.Q het volgende:
Freelance tweaker
Verwijderd
Op maandag 11 juni 2001 23:37 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
moet je op een diskette doen en aan zoon nerd geven en zeg een spelletje! probeer maar
Verwijderd
Filmpjuh!!Op maandag 11 juni 2001 23:37 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
moet je op een diskette doen en aan zoon nerd geven en zeg een spelletje! probeer maar
Pagina: 1