• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
Hallo, sinds de laatste sw update ruim week geleden,, valt telkens wifi uit.
Al meerdere oplossingen geprobeerd zoals hier http://www.tuaw.com/2013/...your-wi-fi-working-again/ beschreven, maar niets helpt permanent.
Soms, na aantal handelingen zoals beschreven, werkt wifi weer even(paar minuten tot half uur) .
Heeft iemand nog een tip behalve dan die in biovenstaande zijn vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 21:28

WTM

Welke router heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
Is al opgelost. Bij update was er iets in instellingen veranderd en stond hij niet meer op "statische ip". Sinds ik dit weer ingesteld heb op ipad, werkt het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dan zou ik je probleem toch alsnog een ergens anders gaan zoeken. Een Dynamisch IP op een DHCP netwerk/router is nog steeds de makkelijkste manier om overal te kunnen werken én als dat niet gaat dan eventueel een door de router/dhcp-server toegewezen "statisch" adres op basis van 't MAC adres van je iPad.

Je iPad is een mobiel apparaat en kun je dus meenemen naar een ander netwerk, dús DHCP.... en daarbij werkt het IP adres wat je nu statisch gezet hebt waarschijnlijk niet, óf je "bokt" een ander van dat netwerk.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:37
zou geen probleem moeten zijn een statisch ip, bij het maken van het verbinding met een ander netwerk,gaat ie gewoon over op DHCP en als je tuis bent ,pakt ie de statische ip.

Dat is mijn ervaring met ipads i eder geval en ik gebruik ook een statisch ip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:24

zerocool82

Ignorance causes chaos

Als men een iPad niet gebruikt buiten het eigen huis en als het probleem wordt opgelost door het omzetten van DHCP naar een statisch, dan is dat aan te bevelen. Het lijkt trouwens aannemelijker dat het probleem bij de iPad zelf ligt, zeker als alle andere apparaten wel zonder problemen werken met de router van de TS.
Pagina: 1