Hello peeps, wil graag ff wat op gehelderd hebben als het ff mogelijk is...Op 25-9-2012 heb ik voor het eerst een ander merk genomen als wat ik normaal doe met betrekking tot en in dit geval MSI. Het gaat om een MSI GeForce GTX670 2GB Power Edition OC maar 3 weken geleden heb ik het aangeboden voor RMA. De retailer waar ik het gekocht had concludeert het zelfde een kapotte fan
. Mijn kaart was als nieuw, en zoals alles in mijn pc in nieuw staat, geen krassen of stof of andere mankementen gewoon door een ringetje te halen.
Vandaag kreeg ik de kaart terug van de retailer en op de bon staat vermeld 'nieuwe videokaart ontvangen van MSI' ik verheugd een nieuwe kaart goede service
maar nadat ik de verpakking open gemaakt had bleek het helemaal niet nieuw. De siliconen dopjes lagen in de snoeren compartiment en de kaart die in de anti static bag zat bevatte totaal geen siliconen bescherming ook niet op de pci-express connector. Tevens is de behuizing licht beschadigd, de pcb lijkt slecht te zijn schoongemaakt. En het nieuwe serie nummer bevat een V284 dus;
* Is dit een refubished kaart
* De pcb staat licht gebogen.
* Is dit normaal en moet je dit accepteren?
Want laten we wel wezen ik heb er bijna 400 eur voor betaald en er zuinig op geweest ook gelet op temps en krijg waarschijnlijk een kaart waar niet zuinig mee is omgesprongen miss veel meer uren staan loeien etc etc.
Graag jullie mening aub bvd Lekkurrrr
Vandaag kreeg ik de kaart terug van de retailer en op de bon staat vermeld 'nieuwe videokaart ontvangen van MSI' ik verheugd een nieuwe kaart goede service
* Is dit een refubished kaart
* De pcb staat licht gebogen.
* Is dit normaal en moet je dit accepteren?
Want laten we wel wezen ik heb er bijna 400 eur voor betaald en er zuinig op geweest ook gelet op temps en krijg waarschijnlijk een kaart waar niet zuinig mee is omgesprongen miss veel meer uren staan loeien etc etc.
Graag jullie mening aub bvd Lekkurrrr