Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Allereerst zal ik mijn huidige situatie toelichten, en vervolgens wat ik wil bereiken. Ik heb een home cinema set op mijn kamer staan van het merk Pioneer. Het afgelopen jaar werd deze voornamelijk gebruikt om muziek en ander geluid af te spelen via een optische kabel naar de computer.

Ik heb me echter bedacht dat het bureau veel meer ruimte kan opleveren als ik die home cinema set in mijn boekenkast zet en de muziek via bluetooth ga afspelen. Daartoe heb ik ondertussen een nieuwe plek gegeven aan mijn installatie en heb ik afgelopen zaterdag een AS-BT200 adapter gekocht om in mijn Pioneer te steken. (LINK) (Nog niet ontvangen)

Nu is er nog een enkel ding dat ontbreekt: bluetooth op mijn computer. Ik heb al het internet afgezocht naar een apparaat dat dit gemakkelijk kan doen, maar ik kom er niet helemaal wijzer uit wat ik het beste kan aanschaffen. Heeft een van jullie misschien een idee welk apparaat ik zoek en eventueel een koopadvies?

Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,
Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als je in je (laptop?) geen bluetooth hebt zitten koop je een usb bluetooth dongle en pair je de adapter als hoofdtelefoon op je computer. onder de 10 euro. Op veel laptops zit BT al ingebouwd.

/edit: Bleutoot 3.4 of 4.0. http://lifehacker.com/doe...dio-still-suck-1505063323

[ Voor 16% gewijzigd door leuk_he op 20-08-2014 23:05 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:02:
Als je in je (laptop?) geen bluetooth hebt zitten koop je een usb bluetooth dongle en pair je de adapter als hoofdtelefoon op je computer. onder de 10 euro. Op veel laptops zit BT al ingebouwd.
Hallo noline,

Dank voor je snelle antwoord. Ik heb het over een zelfgebouwde pc, maar ik denk dat deze "dongles" inderdaad moeten werken. Het is maar voor een paar meter, dus echt veel bereik zal ik niet nodig hebben.

Met vriendelijke groet,
Kevin-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ben misschien een beetje te snel geweest. waarschijnlijk, wil je BT 3.0 of 4.0 met A2DP, die dongle van asus heeft dat in de lijst staan, bij de nederlandse rebrand merken staat het er niet bij (sluit het niet uit, kan het zo snel niet vinden_ pricewatch: Asus USB-BT400

lees die link in mijn vorige post...

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.