Het is niet direct een vraag m.b.t. de aanschaf van een nieuw component, maar heb toch even het format gevolgd. Mocht ik een nieuwe psu nodig blijken te hebben, dan zou ik graag advies krijgen welke ik moet kopen.
Ik zoek een?
Nieuwe psu voor mijn game pc, maar ben niet zeker of ik de huidige moet vervangen
Wat is je budget?
€ 100 tot €150
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op het moment heb ik een Seasonic G-series 650W (3 maanden) in gebruik.
Ik vraag me echter af of deze nog wel goed functioneert.
Het probleem zal ik omschrijven a.d.h.v. twee situaties:
1. Ik haal de stekker van de psu uit het stopcontact. Na een paar minuten stop ik de stekker terug in het stopcontact en zet de pc aan. Er gebeurt aanvankelijk niks, maar met een vertraging van 1 tot 30 minuten start de pc alsnog spontaan op zonder problemen.
2. Ik laat de stekker in het stopcontact. De psu is dus constant in verbinding met het stopcontact, ook al staat de pc uit. Als ik de pc aan zet, start deze direct op zonder problemen.
Simpel te verhelpen zou je zeggen door de stekker erin te laten
Maar ik ben er niet gerust op dat het naar behoren werkt, al helemaal met het idee van een defecte psu en brandgevaar. Misschien zijn deze aannames niet terecht, maar ik hoop dat een van jullie mij wat ideeën of suggesties zou kunnen doen wat er mis kan zijn.
Een linkje naar een vergelijkbaar topic: http://www.tomshardware.c...19-28-takes-boot-mornings
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een?
Nieuwe psu voor mijn game pc, maar ben niet zeker of ik de huidige moet vervangen
Wat is je budget?
€ 100 tot €150
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op het moment heb ik een Seasonic G-series 650W (3 maanden) in gebruik.
Ik vraag me echter af of deze nog wel goed functioneert.
Het probleem zal ik omschrijven a.d.h.v. twee situaties:
1. Ik haal de stekker van de psu uit het stopcontact. Na een paar minuten stop ik de stekker terug in het stopcontact en zet de pc aan. Er gebeurt aanvankelijk niks, maar met een vertraging van 1 tot 30 minuten start de pc alsnog spontaan op zonder problemen.
2. Ik laat de stekker in het stopcontact. De psu is dus constant in verbinding met het stopcontact, ook al staat de pc uit. Als ik de pc aan zet, start deze direct op zonder problemen.
Simpel te verhelpen zou je zeggen door de stekker erin te laten
Maar ik ben er niet gerust op dat het naar behoren werkt, al helemaal met het idee van een defecte psu en brandgevaar. Misschien zijn deze aannames niet terecht, maar ik hoop dat een van jullie mij wat ideeën of suggesties zou kunnen doen wat er mis kan zijn.
Een linkje naar een vergelijkbaar topic: http://www.tomshardware.c...19-28-takes-boot-mornings
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 199,50 | € 199,50 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 111,01 | € 111,01 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 358,04 | € 358,04 |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,89 | € 66,89 |
| 1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 91,05 | € 91,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.088,44 | |
[ Voor 4% gewijzigd door Lowizi op 20-08-2014 19:38 ]