Ik heb een probleem, ik wil mijn RPi met OpenElec 3.2.4 via een usb bluetooth adapter laten verbinden met mijn laptop. Als ik naar aparaten zoek, vind hij mijn laptop, maar als ik op connect klik, gebeurt er niks. Dus ik probeer het andersom, ik probeer mijn rpi te vinden en dat doet hij niet, totdat ik weer op connect klik in openelec. Dan vind hij mijn laptop de rpi wel
, maar verbinden, ho maar
, wel raar is dat als ik het zoekvenster laat openstaan, en dan op connect klik in openelec(dus wanneer mijn laptop hem vind), zegt hij dat ie verbonden is ??
De bluetooth adapter is van Zolid, type weet ik niet, maar is vast redelijk oud, denk aan bt v2.0, in die richting.
PS, het kan zijn dat ik dit in de verkeerde topic plaats, als dat het geval is, zou u of als 1 van de mods het opmerkt mij het kunnen vertellen?

De bluetooth adapter is van Zolid, type weet ik niet, maar is vast redelijk oud, denk aan bt v2.0, in die richting.
PS, het kan zijn dat ik dit in de verkeerde topic plaats, als dat het geval is, zou u of als 1 van de mods het opmerkt mij het kunnen vertellen?
[ Voor 9% gewijzigd door RareAMV op 20-08-2014 18:33 ]