Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop voor thuisgebruik en website beheer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik werk nu met een 18inch Acer uit 2009. Het grote beeldscherm bevalt me goed, vandaar dat ik het liefst een 17 inch zoek. Ik heb een aantal jaar geleden HD camcorder gekocht met de bedoeling de filmpjes te editen en te branden. Maar mijn laptop speelt de video's heel schokkerig af. Ik heb dus al die jaren niks met mijn video's kunnen doen. Ook wil ik binnenkort een nieuwe spiegelreflex camera aanschaffen. De programma's première elements en Photoshop moeten dus soepel kunnen draaien.
Daarnaast werk ik met wordpress en Joomla virtuemart. Ik moet snel foto's kunnen uploaden en bewerken. Mijn huidige laptop werkt ontzettend traag.

Wat ga je met je laptop doen?

Normaal thuisgebruik, internetten.
Hobbymatig foto's en HD video's bewerken.
Werken met wordpress en Joomla virtuemart
Als er ooit meer uren in de dag komen wil ik wel weer eens gaan gamen.

Wat is je budget?
Rond de €900,- liefst eronder natuurlijk.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen binnenshuis verslepen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur voor merk.
Liefst 17 inch scherm ( maar als kleiner scherm betere specs heeft voor zelfde prijs is dat geen probleem.)
Een i7 processor.
Een goede videokaart

Ik heb zelf de Hp pavilion 17-f050nd op het oog
pricewatch: HP Pavilion 17-f050nd
Of de asus k95vb
pricewatch: Asus K95VB-YZ025H

Ik zie alleen twee vrij negatieve reviews op de site van HP zelf. Verder geen reviews te vinden. Heeft hier iemand ervaring met deze laptops? Of een ander / beter alternatief?
Ik hoor het graag!