Voor m'n zusje ben ik aan het kijken naar een nieuwe laptop aangezien haar huidige - een Acer - het na twee jaar heeft begeven.
Wat ga je met je laptop doen?
Algemeen gebruik dus surfen, mailen, studie, films kunnen zien.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Windows 7 of 8. Voornamelijk surfen en mailen. Snelheid van de laptop is belangrijk omdat het de enige PC is die ze voor de studie gebruikt en je wilt wat meer rekenkracht dan ze nu had.
Wat is je budget?
€650 maximaal
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Best wel veel mee te nemen, voornamelijk naar school. Zijn daar ook oplaadpunten, maar een beetje stevige accu (>3 uur bij normaal gebruik) zou wel lekker zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet perse, wel slechte ervaringen met Acer, dus die valt af.
De HP Pavilion 15-p035nd leek mij een interessante laptop, maar deze is iets boven het budget en ook lees ik dat de accu erg snel leeg is. De Lenovo Thinkpad Edge E531 lijkt mij ook interessant.
Wat ga je met je laptop doen?
Algemeen gebruik dus surfen, mailen, studie, films kunnen zien.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Windows 7 of 8. Voornamelijk surfen en mailen. Snelheid van de laptop is belangrijk omdat het de enige PC is die ze voor de studie gebruikt en je wilt wat meer rekenkracht dan ze nu had.
Wat is je budget?
€650 maximaal
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Best wel veel mee te nemen, voornamelijk naar school. Zijn daar ook oplaadpunten, maar een beetje stevige accu (>3 uur bij normaal gebruik) zou wel lekker zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet perse, wel slechte ervaringen met Acer, dus die valt af.
De HP Pavilion 15-p035nd leek mij een interessante laptop, maar deze is iets boven het budget en ook lees ik dat de accu erg snel leeg is. De Lenovo Thinkpad Edge E531 lijkt mij ook interessant.