Gegroet mede tweakers ik had een vraag.
Aangezien er niet zoveel reviews zijn voor de LG 50PB660V of de LG 60PB660V.
Ik heb zelf beneden een plasma staan en durf niet echt iets anders te nemen dan plasma. Dus vroeg ik mij af of dit goede plasma's zijn voor de prijs. Ook weet ik niet of andere tweakers deze plasma's hebben en misschien hun ervaringen kunnen delen.
Of dat ik misschien toch van de plasma af ga en dan een LED tv koop zoals deze:
Mijn budget voor de tv is maximaal 1000 euro en ik wil hem aan een muurbeugel monteren.
Verder moet er wifi opzitten zodat ik plex kan streamen en netflix kan kijken. (Dit kan mijn tv van 4 jaar geleden ook dus dat zou volgens mij makkelijk moeten kunnen).
De grootte van de tv wil ik minimaal op 50 inch houden groter mag.
Ook ga ik op de tv gamen dus snelle responstijd is gewenst.
4 Jaar geleden kon ik ook door de bomen het bos niet zien en dat is dus geen steek verandert:P.
Aangezien er niet zoveel reviews zijn voor de LG 50PB660V of de LG 60PB660V.
Ik heb zelf beneden een plasma staan en durf niet echt iets anders te nemen dan plasma. Dus vroeg ik mij af of dit goede plasma's zijn voor de prijs. Ook weet ik niet of andere tweakers deze plasma's hebben en misschien hun ervaringen kunnen delen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | LG 50PB660V Zwart | € 619,50 | € 619,50 |
| 1 | LG 60PB660V Zwart | € 913,54 | € 913,54 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.533,04 | |
Of dat ik misschien toch van de plasma af ga en dan een LED tv koop zoals deze:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sony Bravia KDL-50W805B Zwart | € 839,- | € 839,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 839,- | |
Mijn budget voor de tv is maximaal 1000 euro en ik wil hem aan een muurbeugel monteren.
Verder moet er wifi opzitten zodat ik plex kan streamen en netflix kan kijken. (Dit kan mijn tv van 4 jaar geleden ook dus dat zou volgens mij makkelijk moeten kunnen).
De grootte van de tv wil ik minimaal op 50 inch houden groter mag.
Ook ga ik op de tv gamen dus snelle responstijd is gewenst.
4 Jaar geleden kon ik ook door de bomen het bos niet zien en dat is dus geen steek verandert:P.