Strato email naar outlook?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzanne-nena
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Hallo :),

Een emailinstellingen leek hier ;)

Ik heb meerdere emailadressen bij strato en wil ze graag in Microsoft outlook openen.
Nu ben ik al bezig geweest met een account aanmaken in outlook en heb ik me verdiept in IMAP en POP.
En de serveradressen en poorten. Alleen geeft outlook nog steeds foutmeldingen, er zou misschien iets mis zijn in mijn DNS instellingen. Nu heb ik die gevonden alleen is dat abra cadabra.
Weet iemand hier welke instellingen ik misschien zou moeten veranderen?
En nog iemand tips en trics voor strato en outlook?

Alvast bedankt!
groetjes Suzanne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-06 18:19

Koenvh

Hier tekenen: ______

Wat heb je al gedaan en welke foutmeldingen kwamen er te staan?

[ Voor 58% gewijzigd door Koenvh op 20-08-2014 15:05 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03
Ik weet niet welke versie van Outlook je gebruikt mar dit staat op de Strato website: http://www.strato-faq.nl/...gen-met-Outlook-2010.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzanne-nena
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Dank jullie voor je reactie! :) ik heb idd dat wat op de strato website staat helemaal gevolgd (alleen dan iets anders ivm mac) en als ik alles heb ingevuld krijg ik deze foutmelding:

Outlook cannot find the server. Verify the server information is entered correctly in the Account Settings, and that your DNS settings in the Network pane of System Preferences are correct.

het eerste gedeelte over de server informatie heb ik meerdere malen gecontroleerd en dat klopt dus moet het lijkt mij in de dns instellingen verkeerd gaan. Alleen begrijp ik daar niets van als ik dat opzoek op de strato website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-06 12:40

ghostman

dwarf

Dat probleem heb ik zelf ook gehad, Strato heeft zonder dit aan ons bekend te maken verplicht gesteld dat je nu SSL en TSL moet gebruiken. Deze instellingen gebruiken wij nu:

IMAP: imap.strato.com
SSL Verbinding, poort 993 (dacht ik)

SMTP: smtp.strato.com
TSL, poort 587

Daarnaast is je inlog altijd @ je domein. Niet gewoon je naam. Bijvoorbeeld info@ditdomein.nl.

Hopelijk heb je hier wat aan :)

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|