Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2007] Hoe een naam krijgen bij auto-aanvullen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of ik op de juiste forum zit, maar wellicht kan iemand mij helpen.

Bij Outlook 2007; openen van een nieuw bericht kan ik gewoon bij de naam beginnen te tikken en dan krijg ik een suggestie.

Nu wil ik graag dat ipv info@........nl aanpassen naar Ellen zodat ik gewoon die naam kan intoetsen en dat dan haar email adres er automatisch in komt.

Bij mijn contactpersonen heb ik het al aangepast, maar op een of andere manier gebruikt outlook bij het automatisch invoeren NIET de contactpersonen lijst.

Wie o wie kan mij helpen.... wordt er namelijk nogal gefrustreerd van.
Thanks!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Eerste keer dat je een mailtje stuurt aan die Ellen wordt dat opgeslagen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Weet niet of ik op de juiste forum zit, maar wellicht kan iemand mij helpen.
Ik wel: nee want Outlook is geen besturingssysteem :P Ik verplaats je topic van Windows Clients naar CSA. Ik vul der topictitel ook wat aan: "outlook 2007 vraag" zegt weinig over welke vraag dan precies. Hoewel Outlook 2007 vrij oud is zijn er wel meer mensen die dat gebruiken. En bijna ieder topic heeft een vraag, dus dat kan ook wel achterwege blijven in de titel :P

Anyway, welkom op GoT!

En inderdaad. Het is een geschiedenis, er wordt daar niet gezocht in de adressenboeken. Zet Ellen (info@...) in je adressenboek, mail daarnaartoe door een of enkele keren te kiezen uit adressenboek, en het zou OK moeten zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Aanvullen gebeurd op het moment dat je een mailtje daar heen stuurt en dan direct daarop weer
Voorbeeld: Ik@hetzegtmeiets.nl
10 min later ik vul in aan: ik en outlook komt meteen met een suggestie

Johann Sebastian Bach

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je dit op grote schaal moet gaan doen kan je misschien NK2edit gebruiken:
http://www.nirsoft.net/utils/outlook_nk2_edit.html

Let wel op, de manier waarop dit is opgeslagen verandert bij Outlook 2010 en hoger, niet meer in een nk2 bestand.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.... het werkt!
Alleen als we nu een antwoord krijgen zie ik niet meer die naam... kan dat ook ingesteld worden op een of andere manier?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee, Outlook ondersteunt dit niet.

Verwijderd

Topicstarter
@johnkeates is dat op een andere manier op te lossen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De ander zal het dan zo moeten versturen.

Waarom wil je dit? Misschien ben je bijv. beter af met berichtregels en mapjes per afzender.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1