Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FHD, i3, <500€, goede keus?

Pagina: 1
Acties:

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Mijn huidige laptop heeft wat problemen met (ik vermoed) het moederbord en is na enkele jaren ook nodig aan vervanging toe. Mijn arme studentenbudget is ~500 euro. Ik zit natuurlijk midden in mijn scriptie :/, en ik heb dus snel vervanging nodig.

De laptop zal hoofdzakelijk worden gebruikt voor browsen, tekstverwerken en hier en daar een filmpje. Huis tuin en keuken taken, niets bijzonders. Ik zoek een 15 inch, altijd al een fijn formaat gevonden. Of de laptop nog vaak mobiel gebruikt zal worden weet ik niet, aangezien ik nog niet weet wat ik na mijn studie ga doen.

Omdat tekstverwerken eigenlijk de hoofdtaak is, is een goed toetsenbord en goed scherm noodzakelijk. Uit reviews heb ik opgemaakt dat over het algemeen toetsenborden van Lenovo het best gewaardeerd worden. Daarnaast heeft Lenovo nu een model met een FHD scherm wat mij best wel mee viel voor dit bedrag. Enige minpunt vind ik dat het geen mat scherm is, maargoed, kan niet alles hebben.
De volgende laptop heb ik gevonden:

pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70-01405

Andere laptops matchen naar mijn mening totaal niet qua prijs/kwaliteit, tenminste, niet voor zover ik heb gevonden. Daarom wilde ik hier nog even dubbelchecken. Ook is het vrij jammer dat er weinig tot geen reviews van deze laptop zijn, afgezien van een tweakers review van een vergelijkbaar model.

Dus, goede keus of niet? :)