Asus HD6670 slepen vensters over beeldschermen niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• mischa1972
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-01 01:12
Hallo,

Ik heb de probleemstelling zo kort en compleet mogelijk neer proberen te zetten. Het komt op het volgende neer:
Ik heb een PC met Windows 7 64bit. Hierin zit een Asus EAH6670/DIS/1GD5. Aan deze kaart hangen een iiyama ProLite E2483HS en een LG 1900J. Ik maak gebruik van een uitgebreid bureaublad, maar ik kan een venster dat ik op het ene scherm geopend heb niet verslepen naar het andere. Er zijn zoveel opties in het CCC dat ik door de bomen het bos niet meer zie en van Google wordt ik ook niet echt wijzer.

Groeten,
Mischa

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Rechterklik met de muis op je bureaublad en druk op iets als 'Screen resolution' of 'Schermresolutie' (dit is bij mij de derde optie van onderen).

In dit menu kan je kijken hoe je twee monitoren zich ten opzichte van elkaar verhouden. Ik gok dat er daar iets niet helemaal klopt :)

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Verwijderd

Ze staan wss verkeerd om. Probeer eens het venster naar de andere kant te slepen :P

Heeft mij ook kopzorgen bezorgt, haha.

• mischa1972
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-01 01:12
@merryb: INDERDAAD, ik kwam erachter en zag meteen jouw reactie. Even kijken hoe ik ze kan draaien zodat ze wel goed staan. Bedankt dat jullie beiden even de moeite hebben genomen om te reageren.

En het is gelukt !! Nogmaals bedankt mannen :)

[ Voor 11% gewijzigd door mischa1972 op 20-08-2014 14:23 ]