Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De 'beste' laptopdeal uit de USA (€ 500,-)

Pagina: 1
Acties:

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 20:08
Binnenkort ga ik naar de VS en aangezien daar sommige hardware een stuk goedkoper is, ben ik van plan om daar een laptop aan te schaffen. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar de beste deal die je in de VS kan krijgen vergeleken met de NL prijzen.

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk voor huis, tuin en keuken gebruik. Dus internet, Office, Netflix en af en toe een torrent/usenet download.

Wat is je budget?
Het liefst zo laag mogelijk uiteraard. Ongeveer € 500 ($ 650) is toch wel de absolute max. Aangezien het een laptop is voor erbij (ivm laptop van kantoor).

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het liefst heb ik een zo'n licht mogelijke laptop. 13" Ultrabook zou bijvoorbeeld perfect zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Op de shortlist staat tot nu toe:

pricewatch: Asus Transformer Book T100TA-DK026H Zwart
Asus T100 64GB ($ 320) (Nadeel: 10,1" wel heel erg klein en heb al een tablet)

pricewatch: Acer Chromebook C720
Acer C720 ($ 179) (Nadeel: Chromebook, maar voor die prijs wel heel erg tempting om er een keer mee te spelen en Ubuntu op te zetten)

Hebben jullie nog andere tips?

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:24

Daniel36

vernieuwde formule

Invoerkosten!
Heb je daar rekening mee gehouden>
Ik heb begrepen dat er vrij streng gecontroleerd wordt bij het vliegveld.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:58
Je mag geloof ik als je terug gaat vanaf iets onder 450€ aan spullen mee terugnemen naar huis. Als je daar langere tijd woont is het geloof ik iets anders

[ Voor 3% gewijzigd door Jelmer93 op 20-08-2014 12:33 ]

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:24

Daniel36

vernieuwde formule

Bedankt Jelmer93, dat scheelt dan mooi.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:58
Ik ben niet zeker maar dit zou hij moeten opzoeken op de sites van de Douane hier en in de VS.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:57
De grens is E430, en zolang je een bon hebt is er niks aan de hand. Koop die Chromebook, is een interessant apparaat.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 20:08
Tot 430 euro inderdaad geen invoerkosten. Enige wat ik dan nog zou moeten kopen is EU stekker. Die chromebook lijkt me een idd prima tweakapparaatje.
Pagina: 1