[Win8.1] Programma voor sneltoetsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:27
Hai,

Ik heb me laptop geupgrade naar windows 8.1 en nu doen mijn Fn toetsen-combinaties het niet meer, is er een programma of tool waarmee ik weer al mijn Functie toetsen zo kan krijgen zodat ze doen wat ze horen te doen?

Joostlek

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke laptop precies? Windows 64b of 32b?

Hoe dan ook: er zal op de support site van de maker vast een tool staan in de buurt van de drivers en overige tools van specifiek jouw laptopmodel.
Of niet, als Win8 nog niet wordt ondersteund (dan kan je evt Win7 tools proberen, natuurlijk na het maken van backups).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:27
Medion E7222 Windows 8.1 64bit

maar hij was origigeel Windows 7 en toen deden die functie toetsen het nog wel, maar nu met Windows 8 alleen mijn muziek doorspoelen etc maar geen geluid helderheid en wifi

Joostlek

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

P_Tingen

omdat het KAN

Ik had iets soortgelijks met mijn nieuwe keyboard. Ik heb het opgelost door de HID service opnieuw te starten:
Methode 3: De HID Human Interface-Service opnieuw starten

U kunt dit probleem oplossen zelf, als volgt:
Open Microsoft Management Console (MMC)-module Services.
Klik op Start in Windows Vista of Windows 7Knop Start, typ services.msc in het vak Zoekopdracht starten en druk vervolgens op ENTER.

Machtiging Gebruikersaccountbeheer Als u wordt gevraagd om een beheerderswachtwoord of om bevestiging, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan.
In Windows XP, klikt u op Start, klik op uitvoeren, typ services.msc in het vak openen en klik vervolgens op OK.
Dubbelklik op HID menselijke Interface Servicein de lijst van diensten in het deelvenster met Details en zorg ervoor dat het Opstarttype is ingesteld op automatisch.
bron

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:09
Je mist gewoon bepaalde software bij mij was het de hotkey, die zie ik bij jou niet staan bij de medin webiste , maar kan bij ook de Snelstarttasten/Touches de mise en marche Rapide driver zijn want die staat als download voor jouw laptop op de medion site.

Dus gewoon bij medion alle stuurprogramma's downloaden en installeren, dan komt het wel goed en meeste aangeboden voor je laptop zijn ook voor windows 8