CRM voor OSX en iOS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:21
Ik ben op zoek naar een CRM pakket waar ik gegevens van klanten kan bijhouden maar bovendien:

- Gesynchroniseerd heb met OS X en iOS (iPhone, iPad)
- Makkelijke user interface (als je een klant aan de telefoon hebt, wil je op de ipad snel de gegevens ebrij hebben)
- Gesprekken bijhoudt. Ik heb echte nog niet zo snel een pakket gezien die ook gesprekken kan toevoegen aan klantgegevens. Bij Android lijkt me dat makkelijk te doen, want elke app kan toegang krijgen tot telefoongegevens, maar ik weet niet hoe dat bij Apple zit?

Nu heb je al wel wat CRM apps in de App Store maar die werken vaak lokaal (alleen op iPad) of daar kan je telefoontjes niet in bijhouden. Tevens zijn er apps die het wellicht goed gaan doen maar voor een klein bedrijfje zijn sommige bedragen die je moet neertellen voor Enterprise dingen een beetje te hoog.

Zaken zoals Exact CRM of crm.pad zien er leuk uit (en ze hebben allemaal de standaard functionaliteiten van gegevens, afspraken, prospects e.d. wel) maar ik zie die telefoonfunctionaliteit nergens terug.

Iemand tips om mij in de goede richting te duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:17

talin

ES-MA

deze gebruiken wij:

in combinatie met iPhone's, iPads en windows pc's

http://www.maximizer.com

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ziet er inderdaad leuk uit! De prijs schrikt me in eerste instantie nog wel af ($49 per maand is wel wat aan de hoge kant) maar zal het zeker in ogenschouw nemen :) Desondanks sta ik nog wel graag open voor andere opties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-10 21:52
Misschien zit hier wat tussen: https://bitnami.com/stacks/crm

Je kunt de stacks gratis proberen, en daarna eventueel op een eigen og gehoste VPS zetten.
Dat hoeft niet zoveel te kosten, zeker niet als je het via amazon doet en per tik afregent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Het lijkt me niet dat die online-apps de telefoongesprek informatie van een iPhone kunnen opslaan? Dat zou ik het liefst wel ook in een CRM-app willen hebben :) Kan ook best zijn dat dat een utopie is en dat ik daar de focus niet op moet leggen..dan zijn idd die webbased dingen wel een optie . EspoCRM ziet er ook goed uit.

[ Voor 34% gewijzigd door maarud op 20-08-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Al eens gekeken naar Sage CRM ? www.sagecrm.com . Er zijn native apps voor IOS
Ik gebruik de iphone app en kan rechtstreeks vanuit de app bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik dacht dat marketcircle daar ook wat voor had, incl. iOS apps, maar ik weet het niet 100% of ze dat nog aanbieden.
Pagina: 1