Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07
Beste,

De vakantiefoto's van mijn vrouw haar telefoon (Galaxy S4 mini) zijn per ongeluk verwijderd... Deze stonden helaas niet op de SD kaart van de telefoon, maar op het interne geheugen van de tel.

Is mijn vraag, is dit op de een of andere manier terug te halen? De telefoon draait Android 4.2.2, en ik las dat de USB Mass Storage functie op deze versie is uitgeschakeld door Google. Er is kennelijk wel een pakket dat USB Mass Storage mode beschikbaar maakt, maar dan moet je tel wel rooted zijn... en dat is die niet...

Stel dat ik de tel root, is er dan nog kans dat ik de fotoos kan terughalen? Worden er dan geen sectoren overschreven waar de fotos nog op staan?
Zijn er andere manieren waarop ik de fotos terug kan halen?

De volgende pakketen heb ik tot nu toe geprobeerd, echter zonder resultaat: Dr. Fone, Remo Recover en Stellar Phoenix.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:26
Je kunt het hiermee proberen, wel root nodig;
http://forum.xda-develope...es/app-undeleter-t2849045

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07
OK, thnx.

Als ik de telefoon ga rooten, is er dan nog een kans dat ik de fotos terug kan halen (hij gaat immers e.e.a. naar het interne geheugen schrjven)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids